Error en restaurar un curs des de Drive

Error en restaurar un curs des de Drive

by JOSEP BORRAS MORA -
Number of replies: 6

Bon dia,

estic intentant restaurar uns cursos des de Google Drive i sempre em dona aquest error.


Fa una estona havia aconseguit avançar, però en el pas de restauració se m'ha quedat penjat. Ara ni tan sols passo d'aquí. 

Alguna solució?

Gràcies

In reply to JOSEP BORRAS MORA

Re: Error en restaurar un curs des de Drive

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
no s'ha adjuntat la imatge, la pots tornar a posar per saber l'error del que parles?

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Error en restaurar un curs des de Drive

by JOSEP BORRAS MORA -
Hola, Mònica,
diu "No es pot llegir el fitxer be perquè no existeix, bé perquè hi ha problemes amb els permisos". El cas però és que en dues ocasions si que he aconseguit que el reconegués, fins i tot he arribat a veure totes les activitats que contenia i he arribat al pas final de fer la restauració; llavors s'ha quedat en 0,48% completat i anava pujant el nombre de segons que deia que faltaven, i així s'ha estat com 10 o 15 minuts fins que finalment també ha donat error.
In reply to JOSEP BORRAS MORA

Re: Error en restaurar un curs des de Drive

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
has provat a pujar el fitxer a través del Portal de Gestió (https://educaciodigital.cat/portal)? Darrerament ens hem trobat amb errors de restauració via Drive però encara no hem pogut esbrinar perquè passa uns cops sí i d'altres no.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Error en restaurar un curs des de Drive

by JOSEP BORRAS MORA -
Hola, Mònica,
estic donant un cop de mà a un altre centre i per tant no en sóc el gestor. A més, si el fitxer pesa més de 100 Mb em sembla que tampoc ho deixaria fer.
He provat també de fer-ho a través de Dropbox, hi va haver una temporada que no funcionava Drive però sí Dropbox. Tampoc no m'ho deixa fer, arribo fins a la pantalla final de restauració, es queda en 0,15% i al cap d'un temps dóna missatge d'error.
Gràcies i fins ara,
Josep
In reply to JOSEP BORRAS MORA

Re: Error en restaurar un curs des de Drive

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
em pots fer arribar un enllaç de la còpia a veure si puc esbrinar perquè falla? Si també falla amb Dropbox, potser és que té algun problema.

Si veig que a través del portal restaura, us la puc pujar jo al portal si m'indiques quin és. Ara mateix, després de les migracions, es poden pujar còpies fins a 500MB.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Error en restaurar un curs des de Drive

by JOSEP BORRAS MORA -
Hola, Mònica,
Ja ho vaig pensar al principi, però m'ha passat amb més d'una còpia. Ho he provat fins amb 3 i sempre amb el mateix resultat. Et passo els enllaços per mail.
Moltes gràcies!
Josep