Permís de professor editor

Permís de professor editor

von JOSE ANGEL ASENSIO DIEGO -
Anzahl Antworten: 5

En aquesta nova versió de moodle estic tenint problemes per assignar a algunes mestres com a professor editor. Concretament només és en un curs però no m'apareix aquesta possibilitat.

Per altra banda, al Fòrum introdueixo un tema de debat però no apareix tampoc la manera d'introduir comentaris per part dels infants.

Gràcies.

Als Antwort auf JOSE ANGEL ASENSIO DIEGO

Re: Permís de professor editor

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jose Angel,
sense veure el curs és complicat determinar quin és el problema, potser no teniu cap mètode d'inscripció definit? Si ens passeu l'enllaç ens ho mirem.

Pel que fa al fòrum segurament esteu fent servir el fòrum d'Avisos i notícies. Aquest és un fòrum que es crea automàticament en crear un curs, és un fòrum unidireccional on només el professor pot escriure. A més, és de subscripció obligatòria i no es pot modificar. Se sol fer servir per posar avisos generals del curs i assegurar-se que arribin a l'alumnat. Si el que voleu és fer un debat, heu de crear un fòrum nou de tipus "Fòrum estàndard per a ús general".

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Permís de professor editor

von JOSE ANGEL ASENSIO DIEGO -

Moltes gràcies per la resposta. Prenc nota d'això del Fòrum. No em sona que a la versió anterior fos així.



EL problema de no poder inscriure professors editors succeeix concretament a la classe de "fòrum" (curiosament), dins de cicle superior.
No sé si necessiteu alguna dada més per entrar.

Gràcies.

Als Antwort auf JOSE ANGEL ASENSIO DIEGO

Re: Permís de professor editor

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Àngel,
ja hem trobat on està el problema. A la configuració del curs, heu (crec que has) reanomenat el rol Professor editor per Àngel. Això afecta en què, a l'hora de buscar el rol per inscriure al Professorat editor, surt Àngel.



Hauries d'eliminar aquest nom i et sortiria el nom per defecte del rol.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Permís de professor editor

von JOSE ANGEL ASENSIO DIEGO -
Moltíssimes gràcies! Solucionat!
Aprofito, si em permets, per plantejar-te una altra dificultat: he creat uns "wikis" com a quaderns personals de cada infant. La intenció era que fos privat i per això vaig seleccionar l'opció de restriccions d'accés, però els alumnes no hi poden accedir, no els hi apareix res. Ho he tornat a deixar obert, sense restriccions i sí deixa accedir-hi i editar, però no era la idea perquè no puguin editar els uns en els wikis dels altres? Alguna suggerència? 

Atentament, Àngel.
Als Antwort auf JOSE ANGEL ASENSIO DIEGO

Re: Permís de professor editor

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Àngel,
pel que dius, crec que l'activitat que hauríeu de fer servir és el "Journal" (Diari). Crec que s'ajusta més a les necessitats que teniu. Proveu a veure perquè els wikis estan pensats més com a eina col·laborativa i no se si arribaria a ser possible configurar-ho perquè funcioni com dius.

Fins ara,
Mònica