Iniciar sessió com a i veure el qualificador

Iniciar sessió com a i veure el qualificador

par ARNAU SANCHEZ FARRERAS,
Nombre de réponses : 2

Hola, 

quan iniciem la sessió com a un alumne en concret i accedim a les seves qualificacions del seu menú personal, no veiem tots els cursos al quals està inscrit si entrem com a professor (que tenim el rol de Creador de cursos), en canvi, com administrador si.

És a dir, sembla que com amb el rol de Creador de cursos, quan inicia la sessió com a, faci una intersecció dels cursos al qual té l'alumne i els dels propi alumne i això fa que no els mostri tots o cap. 

L'objectiu és que un tutor pugui visualizar les qualificacions finals de tots els cursos d'un dels seus alumnes. No voldria demanar a  tots el professor que incloguin al tutor al seu curs moodle.

Hi ha alguna solució alternativa?

Gràcies, 

Arnau

https://educaciodigital.cat/iesm-jmzafra/moodle/

En réponse à ARNAU SANCHEZ FARRERAS

Re: Iniciar sessió com a i veure el qualificador

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Arnau,
això és un tema complex, entenc que heu tocat alguna cosa de permisos perquè per defecte, un professor editor o creador de cursos no pot iniciar la sessió com un alumne.
Si és necessari que el tutor accedeixi a les qualificacions dels alumnes caldria afegir-lo als cursos dins de l'espai "Altres usuaris" amb rol professor no editor, d'aquesta manera no consta "oficialment" com a professor però quan vagi al perfil d'un alumne i faci clic a Informes | Resum de qualificacions veurà tots els cursos.


Fins ara,
Mònica


En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Iniciar sessió com a i veure el qualificador

par ARNAU SANCHEZ FARRERAS,
Hola Mònica,
Sí,, en algun moment vaig canviar opcions de permisos pels rols.
No s'havia de l'opció que em proposes, em va perfecte.
Moltes gràcies,
Arnau