Competències. Nova versió moodle

Competències. Nova versió moodle

per CARLOS FORNAS DE BLAS -
Nombre de respostes: 6

Bon dia

Des de la darrera actualització del moodle, no m'és possible assignar competències a les diferents tasques que tinc.

Sé que s'han fet modificacions, però no me'n surto. Hi ha cap Tutorial de com fer-ho anar? Podeu comprovar que les competències estan actives en el nostre moodle. Abans hi havia un quadre de verificació en les característiques avançades de l'Administració del lloc, però ara no el veig.

Gestor del moodle de l'Escola Pia Balmes

https://educaciodigital.cat/escpiabalmes/moodle/


En resposta a CARLOS FORNAS DE BLAS

Re: Competències. Nova versió moodle

per CARLOS FORNAS DE BLAS -
Matiso el problema. No puc activar les competències en els nous cursos. S'han mantingut les competències actives en els cursos que l'any anterior ja les tenien. Però ara no puc repetir el procés d'activació per a d'altres cursos. (Tecnologia de 3r ESO per exemple)
En resposta a CARLOS FORNAS DE BLAS

Re: Competències. Nova versió moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carlos,
crec que el problema és que primera has d'afegir les competències al curs i després les podràs afegir a les activitats.



Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Competències. Nova versió moodle

per CARLOS FORNAS DE BLAS -
Disculpeu el meu endarreriment en la resposta
Jo no visualitzo la mateixa pantalla que vosaltres.
L'opció de les competències no m'apareix
Què haig d'activar?
Tampoc puc afegir imatges en aquest editor. No sé com ensenyar-vos el que visualitzo!!!
En resposta a CARLOS FORNAS DE BLAS

Re: Competències. Nova versió moodle

per CARLOS FORNAS DE BLAS -
Ja està, ja ho he trobat.
Pensava que ho podia fer des de l'usuari "professor" i ho havia de fer amb l'usuari "gestor"
Moltes gràcies per l'ajuda
En resposta a CARLOS FORNAS DE BLAS

Re: Competències. Nova versió moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carlos,
amb un usuari Professor també has de tenir accés a aquesta pantalla. Hem revisat el vostre Moodle i teniu els permisos correctes. També hem accedit amb un usuari professor i hem comprovat que funciona correctament.

Fins ara,
Mònica