Penjar arxiu llistat d'alumnes

Penjar arxiu llistat d'alumnes

de ALVARO BLAY MARTINEZ -
Número de respuestas: 3

Bona tarda!

M'agradaria saber quines columnes ha de tenir l'arxiu .csv amb les dades de l'alumnat per poder penjar l'arxiu i crear usuaris nous sense necessitat de afegir cada usuari un per un.

I aquests alumnes puc separar-los ja per grups i que em surtin distribuïts per cursos o això he de fer-ho un cop estiguin creats els usuaris?

Moltes gràcies!

En respuesta a ALVARO BLAY MARTINEZ

Re: Penjar arxiu llistat d'alumnes

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Àlvaro,

t'adjunto dos fitxers de mostra, un crea usuaris i els inscriu a un curs determinat, l'altre a més d'inscriure'ls a un curs, es posa dins d'un grup. Cal però que els grups i cursos existeixin.

Si tens cap dubte ens dius.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Penjar arxiu llistat d'alumnes

de ALVARO BLAY MARTINEZ -
Gràcies!!

Però no he estat capaç de poder afegir l'alumnat als cursos de manera automàtica, no sé si per accents o per alguna questio que se m'escapa... No passa res.

Ja tinc els alumnes pujats i els cursos creats (grups penso que no fa falta perquè som escola d'una línia, no?). I també he afegit a cada usuari la cohort corresponent relacionada amb el curs.

Ara voldria incloure cada grup d'alumnes als diferents cursos/assignatures de cada categoria. Puc fer-ho de manera automàtica? Amb l'arxiu que m'has passat encara que ja tingui els usuaris creats? I quin problema he pogut tenir per no poder fer-ho??

Moltes gràcies!!!
En respuesta a ALVARO BLAY MARTINEZ

Re: Penjar arxiu llistat d'alumnes

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Alvaro,
el problema pot venir de diferents llocs, ens pots passar l'URL del vostre Moodle i enviar el fitxer CSV que heu fet servir a agora@xtec.cat per revisar-ho? Sobretot el fitxer envia'l per correu electrònic, no el posis aquí al fòrum amb dades reals d'alumnat.

Fins ara,
Mònica