Error en el calendari?

Error en el calendari?

by MIREIA GRANE SURIÑA -
Number of replies: 4

Hola,

Hem fet un fòrum amb data límit d'intervenció.

Al calendari del meu curs em surt el dia 4 i a l'alumnat el 5! Ens va passar també amb el primer lliurament. Vam posar el 27 i a ells els sortia el 28.

No acabo de veure on és l'error. Haurien de coincidir...

https://educaciodigital.cat/ieslallauna/moodle/course/view.php?id=882

Gràcies,

Mireia

In reply to MIREIA GRANE SURIÑA

Re: Error en el calendari?

by JOAN GUILLEN PELEGAY -
Hola Mireia,

No tinc accés per mirar el vostre Moodle, però comento el tema... i així aprofito per saludar-te (quant de temps!)

Pel cas que poses (un desfasament d'un dia) té pinta que és un tema de les "zones horàries" del perfil. En diverses activitats, les dates que proposa estan a les 0h (encara que això es pot canviar). Si hi ha usuaris que tenen al perfil zona horària diferent, és fàcil que apareixi aquest desfasament d'un dia (un la té a les 0h d'un dia i l'altre a les 23h del dia anterior, per exemple... però realment és el mateix moment de zones horàries diferents).

Doncs res, podeu mirar un dels casos que teníeu identificats i mirar el perfil dels dos usuaris. I si no és això, seguim el fil...

Una abraçada (i ja parlarem en algun moment smile )

Joan
In reply to JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Error en el calendari?

by MIREIA GRANE SURIÑA -
Hola Joan,

Contenta de llegir-te! Sí, fa molt de temps!

Gràcies per la teva resposta. Efectivament, ens ha funcionat.

Una abarçada ben forta,
Mireia
In reply to MIREIA GRANE SURIÑA

Re: Error en el calendari?

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Mireia,
segurament és això que comenta en Joan.
He accedit amb un alumne a l'atzar i li surt bé, ens pots dir un alumne que li passi i revisem mirem de confirmar que és això de les zones horàries?

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Error en el calendari?

by MIREIA GRANE SURIÑA -
Hola,

Gràcies, Mònica. Sí ho vaig arreglar de seguida que m'ho va dir en Joan i va funcionar a la primera.

Gràcies,
Mireia