Problema d'autenticació

Problema d'autenticació

by JOSEP MARIA MONTCADA ESCUBAIRO -
Number of replies: 6

Benvolgut/da,

Quan em disposo a fer-ho això per a l'espai https://agora-eoi.xtec.cat/eoi/moodle que no és de cap escola sinó de l'àrea d'idiomes (EOI) del Departament d'Educació, en seguir les instruccions em trobo:

Aneu a Google APIs Console i autentiqueu-vos amb el nom d'usuari/ària i contrasenya del centre, perquè no quedi lligat a cap usuari/ària personal. Aquestes dades només serviran per configurar el repositori, un cop configurat, cada usuari/ària haurà de fer servir les seves dades personals per accedir-hi i només veurà els seus propis documents.
Amb quin nom d'usuari m'autentico? Hi alguna manera de comprova qui és l'administrador de l'espai? Abans ho era una persona del meu equip però que ha tornar al centre.

Moltes gràcies.

Pep

In reply to JOSEP MARIA MONTCADA ESCUBAIRO

Re: Problema d'autenticació

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep Maria,
la recomanació de la PMF és que a la consola de Google accediu amb el compte del centre, és a dir el a000000@xtec.cat. Aquest correu el gestiona el propi centre, potser des de direcció coneixen les dades d'accés.
El motiu de fer-ho amb el compte del centre i no amb el compte d'una persona, és que si la persona que ho ha configurat marxa i s'ha de fer algun canvi a la configuració, aquesta sempre serà del centre i hi tindrà accés.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema d'autenticació

by JOSEP MARIA MONTCADA ESCUBAIRO -

Hola Mònica,

Jo no estic a cap centre. Treballo als Serveis Centrals del Departament d'Educació i aquest espai correspon a la coordinació de tots les Escoles Oficials d'Idiomes.

Cordialment,

In reply to JOSEP MARIA MONTCADA ESCUBAIRO

Re: Problema d'autenticació

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep Maria,
ara ho he entès. Si no teniu cap compte genèric us podem configurar nosaltres l'accés amb Google al vostre portal.
Suposo que ets la persona que substitueix a la Birgit. Qualsevol cosa/dubte per aquí ens tens.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema d'autenticació

by JOSEP MARIA MONTCADA ESCUBAIRO -

Hola Mònica,

T'agrairé moltíssim que ens ho configuréssiu. 

Sí, sóc el que faig les tasques que ha deixat la Birgit.

Moltes gràcies.

Pep

In reply to JOSEP MARIA MONTCADA ESCUBAIRO

Re: Problema d'autenticació

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Pep,
ja ho teniu configurat. Ara tots els usuaris que accedien via LDAP ja poden accedir amb el seu compte GoogleXTEC.


Fins ara,
Mònica