Dubte vinculació amb comptes Google i usuaris nous

Dubte vinculació amb comptes Google i usuaris nous

per ELISABET ALSINA PAGES -
Nombre de respostes: 3

Hola,


a l'agost vaig habilitar l'opció de login amb usuari del domini GSuite del centre. 

Al principi de cada curs esborro tots els usuaris alumnes i els carrego de nou a partir de la matrícula d'esfera. 

Voldria saber què passa si no he donat d'alta un usuari al Moodle però si que ho està a GSuite. Pot ser que es creiï en el Moodle? Diria que això és el que em va passar.  Em van aparèixer usuaris fora de les cohorts ja que els alumnes començaven a entrar per veure si hi havia grups o cursos publicats.

Hi ha alguna forma d'evitar-ho? És a dir , voldria facilitar que puguin entrar al Moodle amb el correu de centre sempre i quan hi estiguin donats d'alta.

Gràcies


Bet Alsina  (Institut Vilatzara)



En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Dubte vinculació amb comptes Google i usuaris nous

per ELISABET ALSINA PAGES -
Hola de nou,

com no m'heu dit res suposo que ho esteu mirant encara.

Però avui me n'he adonat que torna a sortir l'opció de validació amb Google. Ho torno a desactivar o ho feu vosaltres?

He provat de validar-me amb un alumne de prova que tinc al nostre domini i se m'ha creat al Moodle. No es pot evitar això? És a dir, que es puguin validar amb correu però que si no estan donats d'alta no es creïn . Es que no van a parar a cap cohort i no m'interessa.

Gràcies,

Bet Alsina
En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Dubte vinculació amb comptes Google i usuaris nous

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Bet,
se m'havia passat el teu missatge, disculpa.

No heu de desactivar l'accés amb usuaris de GSuit sinó bloquejar precisament que es creïn. Per fer-ho cal anar a Administració del lloc | Connectors | Autenticació - Gestió de l'autenticació. El paràmetre que heu de marcar és "Evita la creació de comptes nous durant el procediment d'autenticació".


Fins ara,
Mònica