No puc carregar curs des de Àgora-Eix

No puc carregar curs des de Àgora-Eix

par ANA MARIA BERRIOS BOCANEGRA,
Nombre de réponses : 6
Bona tarda,
Aquest mes m'he validat varies vegades amb el meu correu aberrios@xtec.cat als Serveis d'Àgora-Eix per carregar cursos al Moodle de l'EOI Esplugues. Avui ho he estat intentant al llarg del dia i sempre em surt l'error de la captura. 


Des d'on puc restaurar un curs que pesa més que la mida de fitxers màxima?
Gràcies,
Anna Berrios
Escola Oficial d'Idiomes Esplugues
En réponse à ANA MARIA BERRIOS BOCANEGRA

Re: No puc carregar curs des de Àgora-Eix

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Anna,
per poder accedir al portal de gestió ara ho heu de fer mitjançant l'URL nova: https://educaciodigital.cat/portal, si ho feu amb l'URL antiga, tot i que es pot accedir no funciona la validació amb Google.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc carregar curs des de Àgora-Eix

par ANA MARIA BERRIOS BOCANEGRA,
Hola Mònica,
Cap problema amb la validació al lloc amb la nova adreça, però no apareix a dalt a la dreta el botó per accedir a l'espai on es podia pujar fitxers. Només hi ha PMF, Surt del Portal i Surt de Google... On és aquell espai ara?
Moltes gràcies,
Anna
En réponse à ANA MARIA BERRIOS BOCANEGRA

Re: No puc carregar curs des de Àgora-Eix

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Anna,
crec que l'apartat de fitxers no ha canviat mai de lloc. El trobaràs aquí:



Recorda que has d'accedir amb un usuari gestor.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc carregar curs des de Àgora-Eix

par ANA MARIA BERRIOS BOCANEGRA,
Hola Mònica,
Conec bé la captura de pantalla que m'envies perquè l'he fet servir unes quantes vegades aquest mes, fins abans de la migració, com cada començament de curs quan arriben professors nous. El problema és que jo ara no puc arribar a quest menú perquè l'únic que puc veure des del meu perfil és el llistat de centres actius i , a dalt a la dreta, un menú que no em permet, com sí ho feia abans, entrar al gestor de fitxers, perquè aquest menú diu " PMF Surt del Portal Surt de Google". ¡¡Y eso es todo amigos!!! El meu centre és una escola oficial d'idiomes i fa anys que teníem servidors diferents. Desde que estem al mateix servidor, desde la migració, no puc arribar a la pantalla perquè no tinc la manera, no perquè no ho trobi.
Gràcies,
Anna
En réponse à ANA MARIA BERRIOS BOCANEGRA

Re: No puc carregar curs des de Àgora-Eix

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Anna,
pots tornar-ho a provar, hem afegit un permís a teu usuari? Sobretot verifica que has accedit amb el teu compte XTEC.
SI tot va bé ara sí que t'hauria de sortir l'apartat "El meu àgora" per accedir a la gestió de fitxers.

Fins ara,
Mònica