qüestionari que no funciona

qüestionari que no funciona

de EVA VIÑAS CASALS -
Número de respuestas: 7

Bon dia,

tinc un dubte amb un qüestionari. El tinc al moodle de 4 classes i a una no em funciona, em posa el següent error. 

Si miro d'editar el qüestionari veig que sí hi ha les preguntes, però no s'obre el qüestionari. Suposo que em podreu ajuda, com sempre.

També tinc un segon dubte que deu ser una tonteria, quan vull veure el resultat d'un exercici que han fet, al curs de 2n A (per exemple el de l'ex TO BE), em surt una gràfica dels resultats, però no el llistat d'alumnes amb la nota. Com ho puc fer? Segur que he d'activar algun paràmetre, però ara no sé quin.


Moltíssimes gràcies.  Sort en tinc de vosaltres.


En respuesta a EVA VIÑAS CASALS

Re: qüestionari que no funciona

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eva,
em sembla que no s'ha adjuntat la captura de l'error. Si ens passes els enllaços tan al qüestionari com a l'exercici ho revisarem.
Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: qüestionari que no funciona

de EVA VIÑAS CASALS -
Hola Mònica,
t'adjunto l'enllaç de l'activitat i la captura de pantalla.
https://educaciodigital.cat/inslaplana/moodle/mod/quiz/startattempt.php

Correspon a l'activitat Let's discover Dublin! de la unitat 1 (està a la sessió 14 que ja vas restaurar tu).

Respecte a l'activitat que no em surt el llistat d'alumnes que l'han fet i només em surt la gràfica és la de TO BE de 2n A (anglès) .
Està en aquest enllaç.
https://educaciodigital.cat/inslaplana/moodle/mod/quiz/report.php?id=2582&mode=overview

En respuesta a EVA VIÑAS CASALS

Re: qüestionari que no funciona

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eva,
sembla que el qüestionari té la pregunta "Dublin 2" malmesa i no pot carregar el qüestionari.
Hem intentat resoldre-ho però no ha estat possible per tant caldria eliminar-la i crear-la de nou.
Pel que fa a la gràfica no et surt res perquè amb l'error cap alumne ha pogut fer el qüestionari.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: qüestionari que no funciona

de EVA VIÑAS CASALS -
Bon dia Mònica,
Acabo de canviar la pregunta i certament s'havia copiat malament. Ara l'he refet i em surt el següent a la pregunta 2.

Respecte a la gràfica, és d'un altre exercici que sí que han fet els alumnes i és al curs d'anglès de 2n A (exercici TO BE).
Gràcies.
En respuesta a EVA VIÑAS CASALS

Re: qüestionari que no funciona

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eva,
com que el curs es tan gran costa molt de trobar els qüestionaris correctes. Em pots passar l'enllaç a tots dos qüestionaris per revisar-ho?

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: qüestionari que no funciona

de EVA VIÑAS CASALS -
Hola Mònica, et passo només el del TO BE de 2n A perquè el de 2n D de Dublin els alumnes el veuen bé.
https://educaciodigital.cat/inslaplana/moodle/mod/quiz/view.php?id=2582
Aquest és el que només ens surt la gràfica i no els resultats dels usuaris.
Gràcies
En respuesta a EVA VIÑAS CASALS

Re: qüestionari que no funciona

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eva,
a nosaltres ens surt tot bé, mira que no tingueu un filtre posat fent clic a "all" tant al nom com al cognom o bé feu clic a "Reset table preferences".


Reviseu també la configuració dels filtres de dalt si això no funciona.



Fins ara,
Mònica