Connectors / conversors de documents no funcionen a àgora

Connectors / conversors de documents no funcionen a àgora

par ANDREU MARSAL COLL,
Nombre de réponses : 3

Hola, estic fent formacions en centres i CRPs, en alguns ens hem espavil·lat per utilitzar els seus moodle-eix per fer-hi cursos i que puguin remenar una mica. 

Els mestres han trobat molt útil l'eina de penjar una tasca i que els alumnes puguin entregar-la des del telèfon mòbil o tablet fent una fotografia a la feina encomanda. El connector instal·lat converteix la imatge a pdf i poden corregir a sobre directament sense sortir del moodle. 

El problema és que tinc més cursos de formació a Àgora i allà no funciona aquest connector (la mateixa tasca en un moodle-eix converteix i a l'Àgora falla i diu que t'has de descarregar la imatge triste

No tinc prou permisos accedir als connectors de l'Àgora:

Categoria: Administració / Connectors / Conversors de documents

Algú em pot donar un cop de mà?


Gràcies!


En réponse à ANDREU MARSAL COLL

Re: Connectors / conversors de documents no funcionen a àgora

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Andreu,
ara mateix tots els Moodle estan ja a EIX i no hi hauria d'haver cap diferència. Si ens passes les URL dels dos centres mirem què hi ha diferent a la configuració.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Connectors / conversors de documents no funcionen a àgora

par ANDREU MARSAL COLL,
Gràcies per la resposta.
Activitat entrega de fitxers per fer fotografia en 2 llocs diferents:
- Odissea: https://odissea.xtec.cat/mod/assign/view.php?id=787478
- Moodle-eix d'un centre: https://educaciodigital.cat/ceip-estel-stguim/moodle/mod/assign/view.php?id=822

El problema rau en el connector que no està actiu en odissea, on fem les "pràctiques" de moodle.
En réponse à ANDREU MARSAL COLL

Re: Connectors / conversors de documents no funcionen a àgora

par JOAN GUILLEN PELEGAY,
Hola Andreu,

Degut al calendari de migracions dels Moodles, i amb la voluntat de prioritzar el servei a centres, la migració d'Odissea encara no s'ha realitzat. Això provoca que les versions no estiguin "alineades" (Odissea encara està amb un Moodle 3.6, com el que tenia Àgora abans de l'estiu).

Estem intentant que aquesta situació no s'allargui, però també hem de garantir que les funcionalitats específiques d'Odissea funcionin correctament i que no hi hagi problemes (tota la formació del professorat es fa en aquest entorn), així que tampoc ho precipitarem. Apuntem el tema del connector de conversió de documents per si podem fer alguna actuació si el temps de migració s'allarga massa.

En tot cas, entenem que les formacions que es facin ara a Odissea tenen present aquesta "no alineació" amb Àgora, que afecta a altres funcionalitats i, sobre tot, a les interfícies d'usuari, que són ara (de moment) més diferenciades.

Atentament,

Joan