Enviament de trameses

Enviament de trameses

par DIEGO PADILLA ALCANTARA,
Nombre de réponses : 4

Hola, avui hem començat un curs de Moodle amb els nostres alumnes i ens hem trobat que cada vegada que un alumne tramet una tasca, tots els companys del curs reben un correu dient que tal alumne ha tramès una tasca.

Hem podeu dir com es pot solucionar perquè només rebi les tasques el docent amb rol de professor?

El nostre Moodle és: https://educaciodigital.cat/cfaescolamartamata/moodle/

El curs que hem començat és: https://educaciodigital.cat/cfaescolamartamata/moodle/enrol/index.php?id=2163

Suposo que això ens passarà en qualsevol altre curs, no?

Ja em direu!!!

Gràcies
Diego

En réponse à DIEGO PADILLA ALCANTARA

Re: Enviament de trameses

par DIEGO PADILLA ALCANTARA,
Hola, també ens passa amb els fòrums. Els alumnes del curs estan rebent un correu cada vegada que algú afegeix un tema de debat nou.

Gràcies!!!
En réponse à DIEGO PADILLA ALCANTARA

Re: Enviament de trameses

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Diego,
pel que fa a les tasques, podeu definir si s'envien notificacions o no als paràmetres de les tasques:


Pel que fa als fòrums si el professorat o alumnat està subscrit als fòrums rebrà aquests correus, el que pot fer és no subscriure's a tots o bé canviar el format de missatges que rep. Això segon ho trobareu explicat en aquesta PMF: Què s'ha de fer per reduir el nombre de correus electrònics que envia el Moodle?

Fins ara,
Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Enviament de trameses

par DIEGO PADILLA ALCANTARA,
Hola Mònica, el tema del fòrums ja el tinc solucionat.

El problema és amb les tasques. Aquesta captura que m'has posat, entenc que fa referència al professor que qualifica. És a dir, que rebi un missatge quan un alumne envia una pràctica. El problema que tenim és que quan un alumne envia una pràctica tots els alumnes que estan fent aquell curs reben un missatge conforme qualsevol alumne ha enviat una tasca i quan entren als seus correus ho tenen tot ple de missatge de tasques enviades.

No sé si m'explico. Jo només vull que sigui el professor el que rep un missatge quan un alumne envia una pràctica, no que tots els alumnes rebin un missatge cada vegada que algú envia una pràctica. Jo crec que devem tenir configurat alguna cosa malament del rol de l'alumnat però no sé que deu ser.

Ja em diràs!!!
En réponse à DIEGO PADILLA ALCANTARA

Re: Enviament de trameses

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Diego,
no ens havíem entès, pensava que parlaves del professorat.
El alumnes no reben mai aquest tipus de missatges, per això hem revisat el rol "alumnat" i hem vist que tenia dos permisos que poden ser-ne la causa. Els hem canviat, podeu comprovar si ara segueixen rebent aquests missatges? El permisos modificats són aquests:
Aneu amb molta cura quan toqueu rols perquè amb aquest dos rols permesos els alumnes podien modificar notes a banda de rebre aquests missatges.
Fins ara,
Mònica