Icones grans

Icones grans

per M DEL CARMEN DOMENECH AGUILO -
Nombre de respostes: 4

Bon dia,

A les tasques, fitxers.. que posem als alumnes ells ho visualitzen amb les icones grans. Voldríem que ho veguessin esquemàticament, tal i com ho veiem els mestres. He canviat els paràmetres del curs i he posat "format per temes" al format del curs. Però tot i així, els alumnes  ho visualitzen amb les icones grans.

Què puc fer?

Gràcies!

En resposta a M DEL CARMEN DOMENECH AGUILO

Re: Icones grans

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, M. del Carmen,
fent el canvi que dieu, els alumnes ho han de veure "normal". Si no és així passeu-nos l'enllaç al curs per tal de revisar-ho.
Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Icones grans

per M DEL CARMEN DOMENECH AGUILO -
Hola Mònica, el nostre enllaç és:
https://educaciodigital.cat/escolalavalira/moodle/
Si no pots visualitzar els cursos perquè els visitants no tenen permisos, si et sembla bé, passa'm el teu correu i t'envio la contrasenya per tal que puguis remenar per dins.
Ja em dius. Gràcies!
Carme.
En resposta a M DEL CARMEN DOMENECH AGUILO

Re: Icones grans

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carme,
no pateixis, nosaltres tenim un usuari amb el que podem accedir a tots els Moodle d'Àgora per donar-vos suport.
Pel que veiem, heu configurat es paràmetres per defecte dels cursos amb el format per temes, però aquesta configuració només afecta als cursos nous. Els cursos que ja existeixen els heu d'editar.

Per fer-ho cal anar a "Edita paràmetres".


I triar el "Format per temes" dins l'apartat "Format de curs" en comptes del "Format senzill per temes".


Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Icones grans

per M DEL CARMEN DOMENECH AGUILO -
Perfecte. Ja ho tinc fet, moltes gràcies!

Disculpeu però tinc un altre dubte. Aquest cop sobre la missatgeria: Els alumnes no poden enviar missatges a ningú (ni als mestres). Com ho puc solucionar??
Moltes gràcies i salutacions,
Carme.