restauració de curs

restauració de curs

von EVA VIÑAS CASALS -
Anzahl Antworten: 8

Bona tarda, 

agrairia si em poguessiu ajudar amb la restauració i / o importació d'un curs. Ho he provat diverses vegades i no me'l restaura ni me l'importa sencer. M'importa les activitats, però no el contingut de la secció. Em surt el que hi ha a la imatge de sota. Dedueixo que és perquè no reconeix els arxius que he pujat des del meu ordinador, però abans restaurava tota la resta i en el lloc dels arxius quedava una imatge en blanc. Si copio el contingut en codi HTML i l'enganxo, al desactivar la opció em surt tot, però al donar-li a guardar em surt l'error que veieu.

Moltes gràcies.



Als Antwort auf EVA VIÑAS CASALS

Re: restauració de curs

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eva,
ens pots passar l'URL del curs original i el que et dóna l'error? Provarem a fer la importació i/o resoldre l'error que et surt.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: restauració de curs

von EVA VIÑAS CASALS -
Hola Mònica,
l'enllaç del curs és
https://educaciodigital.cat/inslaplana/moodle/course/view.php?id=302
volia importar la unitat 1 dedl 2n A als segúents cursos: 2n B, 2n C i 2n D. Veuràs que la unitat 1 a algun curs és semblant perquè he anat posant els continguts un a un manualment.
Gràcies
Als Antwort auf EVA VIÑAS CASALS

Re: restauració de curs

von EVA VIÑAS CASALS -
I per cert, a restaurar hi ha l'arxiu unit_1.mbz corresponent a aquesta unitat. És el que volia importar O restaurar i no m'importa tots els continguts, només m'importa les activitats de sota (qüestionaris, arxius, ...)
Als Antwort auf EVA VIÑAS CASALS

Re: restauració de curs

von MONICA GRAU PRIETO -
Segurament aquesta còpia està malmesa i per això l'error o bé, si el tema1 ja tenia informació, amb la restauració entra en conflicte.
En aquest cas, dins d'un mateix Moodle és millor fer servir la Importació. Vas al curs destí, i en comptes de "Restaura" tries "Importa". Et permetrà importar les parts que vulguis.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf EVA VIÑAS CASALS

Re: restauració de curs

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eva,
hem pogut imporar el Tema1 a tots els cursos. Per no inteferir en el que ja havies fet l'hem posat al final de tot, al tema 14.

Els problemes que estàs tenint segurament venen donats per la gran quantitat d'informació que hi ha al tema. Seria convenient anar posant aquesta informació dins de recursos propis del Moodle com "Pàgines" o "Llibres".

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: restauració de curs

von EVA VIÑAS CASALS -
Moltes gràcies Mònica,
amb l'administrador de moodle del centre hem vist que s'havia creat una altra unitat 1 (new), no sé si és la que heu creat vosaltres. Hem pensat que igual al fer la importació s'havia posat automàticament al tema 14.
Tindré en compte el suggeriment de crear pàgines o llibres.
De nou, molt agraïda per la vostra ajuda.
Salutacions,
Eva
Als Antwort auf EVA VIÑAS CASALS

Re: restauració de curs

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Eva,
aquest tema 14 és el que vaig crear jo ahir. Li vaig posar "new" perquè el poguessis identificar més fàcilment.

Fins ara,
Mònica