Quan intentem pujar a una tasca un document des del Drive corporatiu, no deixa iniciar la sessió. Ens diu que hem de verificar l'aplicació. Ens podeu dir des d'on ho podem verificar/habilitar? Gràcies
En resposta a MIREIA GRANE SURIÑA
Re: Pujar documents des del Drive a una tasca
per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Mireia,
ens podeu enviar una captura de pantalla, a nosaltres no ens ha aparegut l'error.
Fins ara,
Mònica
ens podeu enviar una captura de pantalla, a nosaltres no ens ha aparegut l'error.
Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO
Re: Pujar documents des del Drive a una tasca
per MIREIA GRANE SURIÑA -
Quan intentem pujar un document en una tasca (com a alumn@) des del drive i volem obrir el correu ens diu això
En resposta a MIREIA GRANE SURIÑA
Re: Pujar documents des del Drive a una tasca
per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Mireia,
tal com t'he comentat a l'altre missatge, hauries d'anar a l'apartat de verificació del domini de la consola de Google i segurament es resoldrà el problema.
Fins ara,
Mònica
tal com t'he comentat a l'altre missatge, hauries d'anar a l'apartat de verificació del domini de la consola de Google i segurament es resoldrà el problema.
Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO
Re: Pujar documents des del Drive a una tasca
per MIREIA GRANE SURIÑA -
Sí, s'ha resolt.
Gràcies,
Mireia
Gràcies,
Mireia