Moodle-Google

Moodle-Google

by Marc Estruch Vivan -
Number of replies: 7

Hola!

He activat el servei de validació amb Google del meu domini. Funciona bé. Però el problema és que tohom que tingui un correu Google es pot validar, jo només vull els del meu domini concret. 

He fet alguna cosa malament? Es pot fer?

Gràcies

In reply to Marc Estruch Vivan

Re: Moodle-Google

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marc,
pots definir els dominis de correu permesos anant a Administració del lloc | Connectors | Autenticació | Gestió de l'autenticació --> Dominis de correu permesos.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Moodle-Google

by Marc Estruch Vivan -
Gràcies!!

Quan accedeixen per primer cop utilitzant l'enllaç google surt aquest error... fins la setmana passada això no passava. Em podeu ajudar?




In reply to Marc Estruch Vivan

Re: Moodle-Google

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marc,
ens pots passar l'enllaç al vostre Moodle per revisar-ho?

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Moodle-Google

by Marc Estruch Vivan -
https://educaciodigital.cat/escolesminguella/moodle
In reply to Marc Estruch Vivan

Re: Moodle-Google

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marc,
no detectem cap mal funcionament, ens pots passar una captura de l'error que us apareix abans de fer clic per veure la pantalla que ens has adjuntat? Ens podeu dir també amb quin usuari ho esteu intentant?

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Moodle-Google

by Marc Estruch Vivan -
Hola,
Al insistir molt posant cada cop que dóna error, altre cop l'usuari, acaba entrant però amb error.

Us adjunto imatge d'un error sense poder entrar a la sessió, i un altre que tot i entrar surt un altre error.



In reply to Marc Estruch Vivan

Re: Moodle-Google

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marc,
les imatges són molt petites i no acabo de veure bé l'error. Prova a fer el següent:

  1. Accedeix al teu compte, si no pots, posa una contrasenya amb l'usuari "admin" per no haver d'entrar amb Google.
  2. Ves al teu perfil d'usuari i fes clic a "Inici de sessió enllaçats"
  3. Afegeix un linked login nou associat al teu compte Google
  4. Surt i torna a entrar amb Google

Fins ara,
Mònica