Error credencials Marsupial

Error credencials Marsupial

de IRENE FUSTAGUERAS FARRE -
Número de respuestas: 3

Bona tarda,

Estic intentant carregar a Marsupial les credencials de dos llibres digitals, i em surt un error, perquè sembla que el format del fitxer no és correcte.

Em podríeu indicar com hauria de ser el format perquè la càrrega sigui possible?

Gràcies.

IreneError credencials

En respuesta a IRENE FUSTAGUERAS FARRE

Re: Error credencials Marsupial

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Irene,
el fitxer ha de ser així:

A la primera fila del fitxer s'han d'especificar els noms dels camps anteriors que hi conté. Així, si es volen importar les credencials dels llibres però no es volen assignar a cap usuari/ària, el fitxer pot contenir només les columnes "isbn" i "credential". 
 
isbn;credential
7777777777;1
7777777777;1
5555555555;1
En canvi, si les credencials ja es volen assignar a algun usuari/ària, caldrà especificar també el userid o el username corresponent a cada fila:
 
isbn;credential;username
7777777777;1;alumnat1
7777777777;1;alumnat2
5555555555;1;alumnat2

Si tot i això et segueix sense funcionar, ens pots enviar el fitxer CSV a agora@xtec.cat per revisar-ho.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error credencials Marsupial

de IRENE FUSTAGUERAS FARRE -
Hola,

He verificat el format del fitxer, i a priori és correcte. Malgrat això, continuo sense poder pujar els fitxers.

He enviat un dels fitxers que intento pujar a l'adreça que m'heu indicat.

Gràcies i salutacions,

Irene
En respuesta a IRENE FUSTAGUERAS FARRE

Re: Error credencials Marsupial

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Irene,
pel que veig feu servir Teide. Hauríeu de descarregar l'estructura de llibres, però ara mateix dóna error. Reviseu que la configuració de l'editorial és correcte perquè sembla que l'error ve per aquí. Un cop hàgiu pogut descarregar l'estructura de llibres, segurament podreu carregar el fitxer.

Fins ara,
Mònica