Google Assignments

Google Assignments

von ARNAU SANCHEZ FARRERAS -
Anzahl Antworten: 2

Hola, 

estic seguint les instruccions d'aquest article per disposar de l'eina Google Assignments al Moodle. 

De la consola admin de GSUITE he intentat activar el Google Assignments, però no me n'he sortit (tot i així, crec que no m'ha calgut).

Al Moodle he tornat a crear la connexió amb Google Drive com a repositori i funciona.

Al crear l'activitat Eina externa i clicar en Select content, entro amb el compte, dono el total de punts, la data i just després em surt l'error adjunt. 

Si segueixo el procés desant els canvis i l'activitat funciona a mitges: l'alumne veu la tasca i la pot enviar; i el professor corregir-la. El que no funciona és la nota màxima i la data que he posat junts abans de l'error, he posat sobre 10 i acaba sent 100. Aquest error no és greu ja que posteriorment es pot tornar a canviar. El que no funciona és que no retorna al qualificador de Moodle la nota que es posa des del Google Assignements, deixant-hi un guió. Tampoc funciona la data de venciment, l'alumne pot seguir escrivint al document tot i caducar el dia (en la restricció d'accés hi he posat la mateixa data que al GA).

El curs Moodle on hi ha l'eina externa és aquest i l'activitat aquesta.

Sabríeu dir-me on he configurat malament l'activitat? 

Gràcies avançades,

Arnau

Anhang Screenshot from 2020-09-11 23-07-16.png
Als Antwort auf ARNAU SANCHEZ FARRERAS

Re: Google Assignments

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Arnau,
tenim registrada una incidència que afecta tant a la configuració de Google Assignments com a EddPuzzle. Esperem poder-la resoldre properament però encara no tenim una data concreta.

Fins ara,
Mònica