No puc eliminar un usuari (error/moodle/invaliduser) + 2 consultes

No puc eliminar un usuari (error/moodle/invaliduser) + 2 consultes

per CARLES TORRAS FONT -
Nombre de respostes: 7

Bon dia!

Sóc Carles Torras, gestor Moodle de l’INS Julio Antonio. Escric per un petit problema que tinc i aprofito per fer dos consultes que tenia al cap fa dies:

1.- He detectat que tenia un usuari duplicat. Quan intento eliminar-ne un (sense cap rol ja al sistema), obtinc l’error: “l’usuari no és vàlid”, amb codi d’error: “error/moodle/invaliduser”. Vaig veure que els dos usuaris compartien nom d’usuari, n’he canviat un però tampoc (tot i que m’ha semblat llegir que no és l’identificador que usa Moodle). He buscat per la xarxa però no trobo cap manera de solucionar-ho.

Els extres:

2.- Suposo que ja ho heu detectat i no s’hi deu poder fer res, però per si de cas...: quan busques informació sobre quelcom del Moodle fas servir el buscador. Sovint, la cerca et retorna instàncies que sembla que tenen la resposta al què busques. Però al fer clic, com que són resultats del fòrum històric tancat, automàticament se’t redirigeix a la nova pàgina d’inici i no pots accedir a la informació (i gairebé sempre, no hi ha còpia en memòria del servidor, que és un truc habitual).

3.-  Quelcom que he buscat, que penso que seria d’enorme utilitat i no ho he trobat (pot ser que no hagi buscat bé...): hi ha alguna manera de fer un inventari de cursos? Voldria tenia un llistat dels cursos que tinc al sistema i l’ocupació en disc de cadascun d’ells. De cara a tenir el sistema optimitzat, això seria molt interessant.

Moltes gràcies i bona diada!!

Carles.

En resposta a CARLES TORRAS FONT

Re: No puc eliminar un usuari (error/moodle/invaliduser) + 2 consultes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carles,
ens pots passar l'enllaç als dos usuaris, el bo i el duplicat per provar-ho nosaltres?

Traslladaré la incidència perquè efectivament quan trobes algun URL antic, redirigeix a la portada d'educaciodigital.cat. El que pots fer és agafar l'URL antiga i canviar agora.xtec.cat per educaciodigital.cat i podràs veure el fil del fòrum o la pregunta freqüent correctament.

Podeu veure la llista de cursos amb la mida que ocupa cadascun d'ells anant a Administració del lloc | Informes | Ocupació de disc - Cursos



Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc eliminar un usuari (error/moodle/invaliduser) + 2 consultes

per CARLES TORRAS FONT -
Hola Mònica,

Moltes gràcies per les teves respostes!

Les dues qüestions extres queden aclarides i sobre l'usuari, els enllaços són aquests:

1.- Usuari a eliminar: https://educaciodigital.cat/iesjulioantonio/moodle/user/view.php?id=847&course=1
2.- Usuari a conservar: https://educaciodigital.cat/iesjulioantonio/moodle/user/view.php?id=842&course=1

Compte que no eliminem el que no toca... Somrient Crec que t'ho he copiat bé (el que s'ha d'eliminar és el que porta més d'1 any sense entrar).

Gràcies de nou i salut!!

Carles.
En resposta a CARLES TORRAS FONT

Re: No puc eliminar un usuari (error/moodle/invaliduser) + 2 consultes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carles,
ja hem pogut esborrar l'usuari.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc eliminar un usuari (error/moodle/invaliduser) + 2 consultes

per CARLES TORRAS FONT -
En resposta a CARLES TORRAS FONT

Re: No puc eliminar un usuari (error/moodle/invaliduser) + 2 consultes

per CARLES TORRAS FONT -
Bona tarda Mònica,

Em torna a passar el mateix amb un altre usuari (quan l'intento eliminar, obtinc el missatge d'error "l'usuari no és vàlid"). Me'l podríeu eliminar, si us plau?

https://educaciodigital.cat/iesjulioantonio/moodle/user/profile.php?id=2099

Li he intentat canviar el nom d'usuari i el correu electrònic, però tampoc.

Si és quelcom que puc solucionar jo mateix, us agrairé si em podeu explicar com. Gràcies!

Moltes gràcies i salut,

Carles.
En resposta a CARLES TORRAS FONT

Re: No puc eliminar un usuari (error/moodle/invaliduser) + 2 consultes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Carles,
ja l'hem pogut esborrar. Malauradament no podeu fer-hi res, pel que sembla era un usuari antic que es devia quedar "malmès" en algun moment.

Fins ara,
Mònica