No rebem els correus electrònics

No rebem els correus electrònics

von SANTIAGO CAMARASA CAAMAÑO -
Anzahl Antworten: 3

Hola, bones,

estic configurant el Moodle per a l'inici del curs i avui estava provant els correus electrònics, i em trobo amb el problema que no rebo la majoria dels correus electrònics (per no dir tots).

Per exemple, al curs https://educaciodigital.cat/iesalmata/moodle/course/view.php?id=4851 hi tinc inscrits diferents usuaris (manuals, oauth2,...), a "Avisos i notícies" hi afegeixo un tema que s'enviï el correu sense esperar, i no rebo cap correu. Ho he provar amb diferents dominis de correu: @gmail.com, @almata.cat, @xtec,...

Què pot passar?

Gràcies!

Als Antwort auf SANTIAGO CAMARASA CAAMAÑO

Re: No rebem els correus electrònics

von SANTIAGO CAMARASA CAAMAÑO -
Bé, al final hem rebut els correus, però han tardat 5 hores.
Suposo que hi devia haver algun problema amb el servidor de correu.
Als Antwort auf SANTIAGO CAMARASA CAAMAÑO

Re: No rebem els correus electrònics

von CARLES TORRAS FONT -
Bones Santiago!

Fa un any que vaig al darrera d'aquest assumpte...

L'any passat ho vam estar mirant amb l'equip de l'institut i no vam treure'n l'entrellat. Vam arribar a la conclusió que era algun tema extern a l'administració de l'institut. Sistemàticament, els missatges publicats als fòrum tarden molt temps a arribar a les bústies de correu electrònic. El temps és variable, però de l'ordre d'hores. En un Moodle que faig servir d'una universitat això no passa (a no ser que imposis decalatge, els missatges s'envien a les bústies de manera immediata). En alguna ocasió, això és un problema.

Si ens ho aclareixen, benvingut serà.

Gràcies!

Carles.
Als Antwort auf CARLES TORRAS FONT

Re: No rebem els correus electrònics

von MONICA GRAU PRIETO -
Bon dia,
durant l'estiu l'execució dels crons, que és l'engarregada de fer aquest enviament de correus, s'ha espaiat més. Durant el dia d'avui es reprogramaran aquests crons perquè l'execució sigui més freqüent i aquests missatges no triguin tant a arribar.

Fins ara,
Mònica