Incrustar vídeo a la descripció d'activitat H5P

Incrustar vídeo a la descripció d'activitat H5P

von MARTA FERRER VENTURA -
Anzahl Antworten: 4

Bon dia,

Estic intentant afegir un vídeo de youtube a la descripció d'un qüestionari H5P. Ho faig igual com en una etiqueta de moodle: vaig al vídeo de yourube, em copio el codi de compartició (IFRAME) i l'enganxo a la descripció:


A la previsualització de la descripció es carrega correctament (si torno a modificar l'editor de codi a text):

Deso l'activitat, però quan la vaig a obrir no es veu el vídeo:

L'activitat que estic editant és aquesta (només per admin XTEC).

Sabeu què estic fent malament?

Gràcies!


Als Antwort auf MARTA FERRER VENTURA

Re: Incrustar vídeo a la descripció d'activitat H5P

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
potser aquesta activitat té alguna cosa malament perquè hem creat una altra nova i ens ha funcionat correctament: https://educaciodigital.cat/ceipstamargarida/moodle/mod/hvp/view.php?id=9194
La nostra recomanació és que l'eliminis i la tornis a crear a veure si l'error persisteix.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Incrustar vídeo a la descripció d'activitat H5P

von MARTA FERRER VENTURA -
Gràcies Mònica.

Veig, però, que heu fet servir una activitat de tipus vídeo interactiu. El que jo volia era encastar el vídeo a la descripció de l'activitat i després posar un quizz amb múltiples preguntes. Sé que puc posar in vídeo interactiu i fer les preguntes al final però em pregunto si el Moodle permet encastar vídeos a les descripcions de les activitats, perquè no ho permet amb les activitats H5P? No es podria corregir?

Salutacions,

Marta.-
Als Antwort auf MARTA FERRER VENTURA

Re: Incrustar vídeo a la descripció d'activitat H5P

von MARTA FERRER VENTURA -
M'auto responc. Fent alguna prova, veig que si poso la URL directament a la descRipció de l'activitat la interpreta i "m'encasta" el vídeo a la descripció (el problema és que al ser una URL i no un iframe no puc configurar la mida del vídeo i es veu petit, però...):

Als Antwort auf MARTA FERRER VENTURA

Re: Incrustar vídeo a la descripció d'activitat H5P

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
no hem trobat l'activitat que vam crear però el vídeo estava a la descripció. En qualsevol cas heu provat a afegir el vídeo com a contingut multimèdia, ho hem provat a un entorn de proves i ens ha funcionat. Fent-ho així també es pot posar la mida.



Fins ara,
Mònica