Repositori drive

Repositori drive

par GUILLERMO MA. JACQUET YESTE,
Nombre de réponses : 16

Aquest curs no ens funciona el repositori del drive per carregar cursos.

Sabeu el motiu?

Merci

En réponse à GUILLERMO MA. JACQUET YESTE

Re: Repositori drive

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Guillem,
hem trobat algun error amb algunes còpies de seguretat però en principi no passa amb totes. El que podeu fer és pujar el fitxer al Portal de gestió (fitxers de 10 a 500MB) i restaurar-lo des d'allà. Ho trobareu explicat a la PMF Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 10 MBs al servidor?

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori drive

par CRISTOBAL MARTINEZ GUERAU DE ARELLANO,
Al nostre institut tampoc funciona l'accés als respositoris Drive ni a Dropbox.
Ens podeu orientar sobre com restaurar l'accés?
Gràcies
En réponse à CRISTOBAL MARTINEZ GUERAU DE ARELLANO

Re: Repositori drive

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Cristobal,
hauríeu de revisar la configuració que teniu a Google i/o Dropbox per confirmar que vau fer el canvi d'URL. Si ens passeu l'enllaç al vostre Moodle podem mirar quin és l'error i orientar-vos en la solució.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori drive

par SERGIO BOIX JOVANI,
Bon dia. Nosaltres també tenim problemes per fer funcionar el repositori de Drive. En principi faig tots els passos del tutorial de l'Ateneu. Però em surt aquest missatge:

error/moodle/Could not upgrade oauth token

Ja em direu que puc fer. Porto una bona estona provant-ho.

El nostre moodle és https://educaciodigital.cat/cfatortosa/moodle/

Moltes gràcies per avançat.

Sergi

En réponse à SERGIO BOIX JOVANI

Re: Repositori drive

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Sergio,
per algun motiu teniu molts serveis de Google configurats, nou en total. Hem provat a canviar el que fa servir el repositori pel darrer d'ells i ara funciona. La configuració correcta és la que hem reanomenat per Google Drive, hauríeu d'eliminar tota la resta per no embolicar-vos: https://educaciodigital.cat/cfatortosa/moodle/admin/tool/oauth2/issuers.php

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori drive

par SERGIO BOIX JOVANI,
Bona tarda Mònica,
Gràcies. La veritat és que em devia faltar poca cosa per fer. He batallat una bona estona i al final potser he creat massa serveis de Google. Ja els he eliminat.

Gràcies de veritat, per la solució i per la rapidesa. Tant de bo altres serveis de suport funcionessin com aquest. Em serà de gran ajuda. No em van donar l'autorització per crear un usuari que puga pujar fitxers de més de 10 MB i al nostre centre, el CFA Tortosa, només hi ha aquesta via.

Salutacions
En réponse à SERGIO BOIX JOVANI

Re: Repositori drive

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Sergio,
tingues en compte que, també podeu pujar fitxers més grans de 10MB a través del Portal de Gestió. Ho trobaràs explicat pas a pas en aquesta pregunt més freqüent: Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 10 MBs al servidor?

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori drive

par SERGIO BOIX JOVANI,
Bona nit,

Ara puc accedir al DRIVE. He entrat com a administrador al MOODLE del centre. He pujat la còpia de seguretat al DRIVE del centre i en voler-lo restaurar em surt el següent missatge:



Al Drive m'he assegurat que el fitxer siga públic i que tothom el puga visualitzar.

D'altra banda, tens raó que ja es pot pujar des del gestor de fitxers. Però això ja ho havia provat fa temps, abans de l'estiu. I no ho podia fer perquè no estava disponible. Vaig fer la sol·licitud i em van dir que per pujar fitxers havia de fer-ho pel DRIVE. Ara ja tinc el servei actiu. A veure si així puc.

De totes maneres t'agrairia si em pots donar resposta a l'error que em surt al carregar el fitxer des de DRIVE.

Moltes gràcies.

Sergi
En réponse à SERGIO BOIX JOVANI

Re: Repositori drive

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Sergio,
s'hauria d'analitzar la còpia de seguretat per veure on pot estar el problema. Tenim un tiquet obert amb aquesta incidència però encara no hem pogut trobar què passa. Si ens passes la còpia podrem fer proves. Ara per ara, millor fes-ho a través del Portal de gestió, el més possible és que et funcioni.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori drive

par SERGIO BOIX JOVANI,
Bona nit Mònica,

Al final ahir me'n vaig poder sortir. Tenia 2 cursos per restaurar i el primer em va donar molts problemes. No deixava. Després vaig restaurar el 2n i em va deixar (tot i ser un backup més pesat). Al final vaig poder pujar també l'altre fent una còpia del fitxer i canviant-li el nom (no vaig fer res més). Misteris.

Com et puc compartir el curs per a què ho proves? És un fitxer pesat i aquí no puc posar un enllaç al DRIVE perquè tampoc no és un curs que siga públic.

Gràcies.
Sergi
En réponse à SERGIO BOIX JOVANI

Re: Repositori drive

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Sergio,
el pots posar al Drive compartit només amb agora@xtec.cat, quan el tinguem descarregat t'aviso perquè l'esborris. Què curiós que només canviant el nom hagi funcionat! Això pot ser un bon fil a estirar...

Pel que fa a la restauració, avui hem estat provant si funciona millor amb Dropbox i sembla que sí, que amb Dropbox està funcionant millor.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori drive

par SERGIO BOIX JOVANI,
Bona nit Monica,

Ja l'he compartit amb agora@xtec.cat . El vaig fer públic al DRIVE perquè pensava que potser aquest era l'error. Justament aquest és el que li vaig canviar el nom i me'l va deixar posar. Ja veuràs que la còpia de seguretat té un nom molt llarg. Però me'n va deixar pujar un d'igual de llarg sense problemes.
Ja diràs.
Gràcies un cop més.
Salutacions,
Sergi
En réponse à SERGIO BOIX JOVANI

Re: Repositori drive

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Sergi,
no hem rebut cap notificació de fitxer compartit a agora@xtec.cat. Pots tornar-lo a compartir?

Fins ara,
Mònica
En réponse à SERGIO BOIX JOVANI

Re: Repositori drive

par MONICA GRAU PRIETO,
Rebut, Sergi!
a veure si podem esbrinar alguna cosa, de moment he fet el que vas dir, copiar el fitxer i canviar el nom però tampoc no m'ha funcionat.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori drive

par CRISTOBAL MARTINEZ GUERAU DE ARELLANO,
Gràcies, Mònica.
No hem estat capaços de fer-ho. Si ens orienteu us ho agrairem molt.
El nostre Moodle és: https://educaciodigital.cat/iesm-jmzafra/moodle/
En réponse à CRISTOBAL MARTINEZ GUERAU DE ARELLANO

Re: Repositori drive

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Cristobal,
per l'error que apareix efectivament el problema és que després de la migració no vau fer els canvis d'URL a la configuració de Google i Dropbox. Aquest canvi no el podem fer nosaltres, per tant heu d'entrar a les pàgines de configuració dels dos sistemes i comprovar que l'URL de redirecció és aquesta: https://educaciodigital.cat/iesm-jmzafra/moodle/admin/oauth2callback.php

A més, si veieu que encara diu "agora.xtec.cat...." heu de posar "educaciodigital.cat".

En aquesta pàgina trobareu les indicacions per fer-ho.

Fins ara,
Mònica