Notificacions no arriben

Notificacions no arriben

per JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO -
Nombre de respostes: 8

Hola, he estat fent proves i he vist que les notificacions de qualificacions i comentaris de tasques no arriben ni per mail ni a la missatgeria interna. Passa el mateix amb els fòrums. He provat molts cops i m'ha arribat només un cop un mail de notificació de retroacció .

La missatgeria interna si funciona.

https://educaciodigital.cat/iesmariarubies/moodle/mod/assign/view.php?id=136973

En aquesta tasca tinc un alumne de prova amb el que provo. També hi ha un fòrum en aquest curs.

Gràcies

En resposta a JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO

Re: Notificacions no arriben

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Joan Enric,
el problema és que no estàs inscrit al mateix grup que els teus alumnes. T'hauries de posar al mateix grup perquè els arribin les notificacions, sinó és com si realment no fossis el seu professor.
Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Notificacions no arriben

per JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO -
Ok, però he provat ara i tampoc rebo res
En resposta a JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO

Re: Notificacions no arriben

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Joan Enric,
revisa els paràmetres de notificació del teu perfil perquè sembla que precisament tens desactivades les notificacions de les tasques: https://educaciodigital.cat/iesmariarubies/moodle/message/notificationpreferences.php?userid=32

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Notificacions no arriben

per JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO -
Hola, no estava provant les de tasques. M'interessa les notificacions de les retroaccions que hauria de rebre l'usuari Alum prova que té un altre mail meu i no rep res quan qualifico
En resposta a JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO

Re: Notificacions no arriben

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Joan Enric,
el correu electrònic s'envia un cop s'executa el cron. Ara l'hem executat manualment, pots mirar si l'has rebut?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Notificacions no arriben

per JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO -
En resposta a JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO

Re: Notificacions no arriben

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Joan Enric,
hem revisat les notificacions de l'usuari alumne, hem canviat el seu correu per fer la prova i hem rebut el missatge després d'executar el cron.
Fins ara,
Mònica