Tasca dins d'una carpeta

Tasca dins d'una carpeta

von CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -
Anzahl Antworten: 8
Bona tarda.

Hi ha alguna possibilitat de ficar una tasca  (per fer trameses) dins d'una carpeta?
Als Antwort auf CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: Tasca dins d'una carpeta

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Christian,
no és possible afegir trameses dins d'una carpeta. Si ens expliques una mica més el que necessiteu potser us podem ajudar a trobar una configuració que us vagi millor.
Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Tasca dins d'una carpeta

von CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -
Hola Mònica. Tenim els blocs de cada curs organitzats per setmanes perquè ens va bé que l'alumnat vagi veient quines tasques posem cada setmana (sobretot pensant en períodes de confinament). En aquest cas, dins d'una setmana determinada, ens agradaria que fent clic entressis i es poguessin fer carpetes de català, castellà, anglès i que, dins de cada carpeta, les diferents mestres anessin posant els diferents recursos d'aquesta àrea per tota la setmana. Per exemple, jo que sóc d'anglès, dins de la carpeta "anglès" d'una setmana determinada, posar enllaços a activitats online, vídeos, alguna explicació amb exercicis determinats, activitats autocorrectives, algun enllaç per fer una videoconferència i, ara ve el problema, una TRAMESA (amb un pdf explicatiu inclòs) perquè l'alumnat vagi pujant les tasques en el període que jo determini. Això no es pot fer i per això ho preguntava. L'alternativa és la que he fet de prova al curs de 6è, posant una etiqueta amb imatge que digui "English", però és molta feina fer-ho setmana rere setmana, àrea per àrea (adjunto imatge). No sé quina alternativa tinc.

Moltes gràcies pel suport.
Als Antwort auf CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: Tasca dins d'una carpeta

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Christina,
com bé dius, les carpetes no estan pensades per a afegir tasques a dins. L'únic que podries fer és posar-hi un document i a dins d'aquest document enllaços a tasques. Aquestes tasques les podeu tenir amagades però accessibles per als alumnes. Per fer-ho, podeu posar-les dins d'un tema ocult però que estiguin visibles. Tot i això, no seria l'opció més recomanable ni accessible.

L'opció que mostres amb el títol "English" i a sota les activitats seria la més adient en la meva opinió. Inclús jo et recomanaria fer un curs per a cada una de les àrees. Amb la funcionalitat de duplicar activitats i recursos, podeu muntar les setmanes de forma àgil.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Tasca dins d'una carpeta

von CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -
Gràcies Mònica per la resposta. No entenc, però, la teva recomanació de "Inclús jo et recomanaria fer un curs per a cada una de les àrees."
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Tasca dins d'una carpeta

von CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -

Revisant tutorials de Moodle, he arribat al webinar  https://www.youtube.com/watch?v=y_gtMPy2Hh8&list=PLojIWF2RflCrzOmB69fdkj0o6SWNopon2&index=2

El format que la Judit presenta al minut 31:24 és exactament el que volem fer nosaltres: format setmanal i dins per àrees. Com puc posar la franja que ensenyen al vídeo de colors per cada àrea? I les icones grans centrades? Ho he buscat a "edita els paràmetres del curs" però no ho trobo. 

Moltes gràcies

Als Antwort auf CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: Tasca dins d'una carpeta

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Christian,
pel que es veu al vídeo el que estan fent servir és el format de curs "Senzill per temes" (que mostra les icones grans) i després, dins de cada tema, per fer aquests separadors han fet servir etiquetes amb aquest format de subratllat.
Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Tasca dins d'una carpeta

von CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -
Hola Mònica.

Aquests aquests separadors han fet servir etiquetes amb aquest format de subratllat es poden posar tenint el format setmanal?

Moltes gràcies,

Xtian.
Als Antwort auf CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: Tasca dins d'una carpeta

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Christian,
sí, cap problema, és un recurs "Etiqueta" del Moodle, on hi pots posar el contingut que vulguis.
Fins ara,
Mònica