Reiniciar els cursos

Reiniciar els cursos

per ALBERT FALGUERAS XARBAU -
Nombre de respostes: 5

Bon dia!

Sóc l'Admin del Moodle de l'INS JVV de Girona. Resulta que estic fent els reinicis dels cursos i no s'esborren tots els arxius. N'hi ha que queden a dins i no sé com poder-los esborrar. Em podeu ajudar? 

El Moodle es: https://educaciodigital.cat/ins-jvicensvives/moodle/

Si us fixeu al Curs "Matemàtiques BI" dins de de la categoria "BI" està reiniciat i encara hi ha 900MB d'arxius que no s'han eliminat. 

Moltes gràcies per tot!

En resposta a ALBERT FALGUERAS XARBAU

Re: Reiniciar els cursos

per ANTONI GINARD LLADO -
Bon dia,

Actualment tenim oberta una incidència sobre aquesta casuística: els fitxers pdf que genera automàticament el Moodle per corregir els lliuraments dels alumnes (tots tenen el nom combined.pdf), no s'esborren automàticament en reiniciar els cursos. Es poden esborrar manualment un a un, però, certament, en un cas com el que comentes no és una opció viable.

En aquests moments tens aquestes opcions:

  1. Deixar-los. A banda de que consumeixen quota, no suposen cap altre problema (si necessiteu més quota us la donarem).
  2. Esborrar-los un a un (segons el curs, pot suposar molta feina).
  3. Exportar el curs, importar-lo de nou i esborrar l'original.
Com et comentava, hi estem treballant, però estem prioritzant altres incidències i és possible que la solució encara tardi.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Reiniciar els cursos

per ALBERT FALGUERAS XARBAU -
Bona tarda Toni,
Perfecte! Doncs ens decantem clarament per l'opció 1, doncs tenim milers de fitxers i esborrar de forma manual es complicat. Quan hi hagi solució per esborrar aquests fitxers ens ho comunicareu?

Moltes gràcies!

Albert
En resposta a ALBERT FALGUERAS XARBAU

Re: Reiniciar els cursos

per ANTONI GINARD LLADO -
Hola Albert,

Tenint en compte que es tracta d'un problema general, el més probable és que publiquem alguna notícia o fixem un fil al fòrum. També hem de veure quina solució trobem, ja que segons quina sigui requerirà més o menys intervenció per part vostra.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora
En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Reiniciar els cursos

per ELISABET ALSINA PAGES -
Hola Toni,

sóc Bet Alsina, administradora del Moodle de l'institut Vilatzara.
Estic reiniciant cursos i algun em dona error de base de dades (per exemple el de Electrotècnia de la categoria de 2BTX).
Què faig en aquests casos?

Salutacions,

Bet
En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Reiniciar els cursos

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Elisabet,
en aquestes casos si ens passeu l'URL dels cursos us els podem esborrar nosaltres. Aquest error se sol donar en cursos molt antics.
De moment ja hem resolt el problema amb el que indiqueu i ja l'hauríeu de poder esborrar.

Fins ara,
Mònica