[RESOLT] Actualització a Moodle 3.8 - Incidències

Re: Actualització a Moodle 3.8 - Incidències

per ANTONI GINARD LLADO -
Nombre de respostes: 12
Hola Gabriel,

Aquest problema que comentes té la mateixa causa que l'altre que comentaves. Hem de fer un canvi al tema per corregir-ho. Gràcies per notificar-ho.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora
En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Actualització a Moodle 3.8 - Incidències

per LLUIS SABATE SANZ -
En resposta a LLUIS SABATE SANZ

Re: Actualització a Moodle 3.8 - Incidències

per ANTONI GINARD LLADO -
      Hola Lluís,

El problema afecta al Moodle de tots els centres. Quan es resolgui, es resoldrà per tothom a la vegada.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora
En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Actualització a Moodle 3.8 - Incidències

per LLUIS SABATE SANZ -
hola Antoni,

Sabeu quan estarà solucionat el problema? perquè a l'igual que Gabriel, utilitzo molt el banc de preguntes i resulta molt molest. Si el problema és el tema, no podriem canviar el tema i així solucionar el problema? seria una solució ràpida?. ho dic perquè el curs esta a punt de començar i hem de generar material didàctic per com està la situació actual.

Gràcies,

Lluís Sabaté
En resposta a LLUIS SABATE SANZ

Re: Actualització a Moodle 3.8 - Incidències

per ANTONI GINARD LLADO -
Hola Lluís,

No et puc donar una data, però la previsió és que aquesta incidència i algunes més que tenim pendent quedin resoltes la primera setmana de setembre.

Sobre la possibilitat de canviar el tema, no es pot. El que puc fer, temporalment i mentre no es resol el problema, és activar-vos la funcionalitat de veure pàgines amb el tema boost mitjançant l'addició del paràmetre &theme=boost als URL. Així podríeu veure la previsualització correctament.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora
En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Actualització a Moodle 3.8 - Incidències

per GABRIEL CHACON RUIZ -
Per part meva em sembla bé, si aquesta activació no afecta altres funcionalitats... Què hauríem de fer, llavors, per veure la previsualització correctament? Estic d'acord amb en Lluís que el funcionament incorrecte de la previsualització ens afecta força a l'hora de preparar material didàctic.
Gràcies!
Gabriel
En resposta a GABRIEL CHACON RUIZ

Re: Actualització a Moodle 3.8 - Incidències

per ANTONI GINARD LLADO -
Hola Gabriel,

No, no té cap afectació secundària. Només té efecte quan afegeixes &theme=boost al final de l'URL, de fet, això és que has de fer, anar a la pàgina del Moodle que vulguis i, quan estigui carregada, afegir &theme=boost al final.

Necessitaré que m'indiquis l'URL del Moodle per activar-ho.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora
En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Actualització a Moodle 3.8 - Incidències

per GABRIEL CHACON RUIZ -
Ok, activa'l llavors. A veure si ho he entès bé. Per exemple, quan carrego la previsulització d'una pregunta, en la barra de direcció de la ventana que s'obre afegeixo la terminació m'indiques i l'actualitzo per visualitzar-la correctament..., és així? La URL de l'escola és https://educaciodigital.cat/esc-granes/moodle/.
Gràcies!
Salutacions,
Gabriel
En resposta a GABRIEL CHACON RUIZ

Re: Actualització a Moodle 3.8 - Incidències

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Gabriel,

Ja ho tens. Et poso un exemple: quan previsualitzes una pregunta, a la barra del navegador tens un URL com aquest:

El que has de fer és afegir el text &theme=boost al final i prémer [ENTER]:


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Actualització a Moodle 3.8 - Incidències

per LLUIS VALENCIA LOPEZ -
Hola Toni,

acabo de detectar aquest problema amb la previsualització. Podries activar el remei aquest de posar el paràmetre theme igual a boost?
El Moodle del centre és:
https://educaciodigital.cat/iesmontalt/moodle

Gràcies