Menú desplegable desordenat

Menú desplegable desordenat

von MARIA VICTORIA SANTOLARIA MALO -
Anzahl Antworten: 6

Bon dia,

Tinc un dubte que no he pogut solucionar. A la nostra pàgina web (https://agora.xtec.cat/iesrafaelcasanova/), quan obrim el menú desplegable de la capcelera hi ha l'apartat 6 (Estudis) que ens queda "penjat" i no sabem què estem fent malament. A veure si ens podeu guiar perquè quedi més maco visualment. Moltes gràcies.

Als Antwort auf MARIA VICTORIA SANTOLARIA MALO

Re: Menú desplegable desordenat

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Maria Victòria,

hem afegit un estil personalitzat per fer la mida de lletra més petita. Mireu a veure què us sembla i si no us convenç el podeu treure anant a Personalitza | CSS Addicionals. Podeu jugar una mica més amb la mida, però si és posa a 0.8em segueix saltant una columna.

L'estil aplicat és aquest:

ul.menu, ul.sub-menu {
    font-size: 0.7em;
}

Una altra opció seria que proveu a posar el menú que es proposa en aquest altre fil: https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=131548. Si teniu algun dubte de com fer-ho ens ho dieu i us donem un cop de mà.


Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Menú desplegable desordenat

von MARIA VICTORIA SANTOLARIA MALO -
Bon dia,
El cert és que no me'n surto. Crec que es veu massa petit. No és possible que aparegui en dues files i repartit? Veig que ara el menú també surt en la barra lateral esquerra però mooooolt petit traurig A veure si em podeu donar un cop de mà. Moltes gràcies
Vicky
Als Antwort auf MARIA VICTORIA SANTOLARIA MALO

Re: Menú desplegable desordenat

von MONICA GRAU PRIETO -
Bon dia,
el problema és que és molt gran i per això no queda bé. Si vols provem a posar-te l'altra versió del menú que et comentava, quedaria així, i en passar per sobre es desplegaria la resta del menú:


Com ho veus?
Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Menú desplegable desordenat

von MARIA VICTORIA SANTOLARIA MALO -
Potser millor així, sí. I a la barra lateral aleshores també sortiria un desplegable?
Gràcies mil,
Vicky
Als Antwort auf MARIA VICTORIA SANTOLARIA MALO

Re: Menú desplegable desordenat

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Vicky,
ja us hem posat el menú hortizontal. El menú de la barra lateral se segueix veient igual, el canvi només afecta al de dalt. Hme tret també el CSS addicional perquè no surti tan petit.

Fins ara,
Mònica