Cohorts i grups

Cohorts i grups

de NICOLAU SAGRERA CASTELLS -
Número de respuestas: 8

Bon dia,

A l'Institut carreguem els usuaris amb les cohorts fetes i funciona molt bé però m'agradaria saber si hi ha alguna forma de crear també els grups automàticament. 

A l'arxiu hi poso les columnes username-password-email-firstname-lasname-cohort1-cohort2


Merci,

En respuesta a NICOLAU SAGRERA CASTELLS

Re: Cohorts i grups

de NICOLAU SAGRERA CASTELLS -

O dit d'una altra manera, puc assignar un grup a una cohort tal i com faig amb la matriculació als nivells?

O puc matricular alumnes a un nivell i grup i després ja exportaré a cohort (si fa falta)

Merci. 

En respuesta a NICOLAU SAGRERA CASTELLS

Re: Cohorts i grups

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Nicolau,

no se si acabo d'entendre bé el que necessiteu.

El que crec que podries fer, és crear un CSV de matriculació d'usuaris i posar-hi el curs i el grup, les columnes serien course1 - group1 - course2 - group2

Mira a veure si una d'aquestes dues coses et serviria i si necessites més informació la busquem.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Cohorts i grups

de NICOLAU SAGRERA CASTELLS -
Gràcies Mònica.

Habitualment treballo amb sincronització de cohorts que ja les tinc com a mètode d'inscripció activada prèviament a cada curs-matèria. Però aquesta assignació no em permet assignar els grups classe automàticament.

A hores d'ara, desconec si amb les cohorts es poden assignar també els grups classe (no ho he trobat) i és per això que havia pensat canviar el sistema de inscripció automàtica amb el .csv per poder assignar no solament el nivell sinó també el grup classe. 

És a dir canviar el sistema d'inscripció per cohorts a automàtica (manual) amb l'objectiu de poder assignar directament el grup classe (A, B, C...)per poder assignar.

El que estic dient és correcte?

Si ho és, ho estic provant i no me'n surto. Em pots revisar el fitxer per veure que em falla? T'enllaço també el curs de 1r de l'Institut.

En respuesta a NICOLAU SAGRERA CASTELLS

Re: Cohorts i grups

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Nicolau,

el fitxer sembla correcte, quin error et dóna?

Tingues en compte que si els usuaris ja existeixen has de triar els paràmetres següents perquè s'actualitzin els usuaris:


Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Cohorts i grups

de NICOLAU SAGRERA CASTELLS -

No m'agafa el curs (ni el grup).




En respuesta a NICOLAU SAGRERA CASTELLS

Re: Cohorts i grups

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Nicolau,

el problema és que no reconeix el nom curt del curs. Has de posar exactament el mateix que surt a "Nom curt del curs":

I el mateix amb els grups.

Si no et funciona passa'ns el curs en qüestió i ho revisem.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Cohorts i grups

de NICOLAU SAGRERA CASTELLS -

Val. Ara ho entenc. He vist el problema i per això vaig fer cohorts.

M'agradaria poder matricular tot l'alumnat de 1r de cop però he d'anar curs a curs. Nosaltres tenim la "categoria" 1r d'ESO i dins de la categoria tenim tots els cursos (tecno de 1r, mates de 1r...).

Amb el que em comentes, entenc que no puc matricular massivament per categoria sinó que s'ha de fer curs a curs. Si ho faig així, ja tindré els grups assignats però he d'anar matriculant curs a curs.

Si ho faig per cohorts (ja ho tinc sincronitzat arreu) és automàtic (assignant 1 sol cop l'alumnat a la cohort) però m'obliga a fer els grups a mà.

Hi ha alguna solució que inclogui les dues opcions?

Moltes gràcies per avançat.




En respuesta a NICOLAU SAGRERA CASTELLS

Re: Cohorts i grups

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Nicolau,

doncs fins on jo he provat, no hi ha una tercera opció.

El que sí que pots fer és matricular amb un sol CSV a l'alumnat a tots els cursos. No cal fer fitxers diferents. Hauries de posar les columnes course1, course2, course3 i role,1 role2, role3, group1, group2, group3.... D'aquesta manera faries la càrrega un sol cop.

Fins ara,

Mònica