Canvis en la gestió de la web nodes

Canvis en la gestió de la web nodes

von Vanessa Clavaguera Pujolas -
Anzahl Antworten: 4

Hola, 


Des que hi ha hagut la migració de Nodes a Eix tinc problemes per la publicació d'articles a la web de NODES. Veig que s'ha canviat el menú d'accés a l'edició d'articles, pàgines... i no se'm publiquen articles, fent-ho de la mateixa manera que abans ho feia. A algú més li ha passat?  

Als Antwort auf Vanessa Clavaguera Pujolas

Re: Canvis en la gestió de la web nodes

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Vanessa,

amb la migració dels nodes no s'ha fet cap canvi de versió ni de funcionament, tot és exactament igual, què veus diferent? Ens pots adjuntar una captura de pantalla?

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Canvis en la gestió de la web nodes

von Vanessa Clavaguera Pujolas -
Bon dia Mònica,


Abans entrava a la web amb el correu de centre i la contrasenya i a la barra d'eines superior em sortien desplegables per editar el perfil, personalitzar, escriure articles... 

Ara no em surten, com pots veure a la captura1. Només em surt quan clico a sobre de admin d'un article publicat. 

I quan publico un article nou, igual que sempre, em surt com a publicat (captura 2) però no el veig al web quan la visito. 

És una mica estrany... 


A veure si saps què pot ser. 

 







Anhang Captura1.GIF
Anhang captura 2.JPG
Als Antwort auf Vanessa Clavaguera Pujolas

Re: Canvis en la gestió de la web nodes

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Vanessa,

potser tens algun problema amb el navegador perquè nosaltres ho veiem bé, tant les opcions de la barra de dalt, com els darrers articles publicats.

Tingues en compte que per veure les opcions de la barra negra primer has d'haver entrat al Nodes, sinó no apareixen.


Fins ara,

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Canvis en la gestió de la web nodes

von Vanessa Clavaguera Pujolas -

Hola Mónica, 


Doncs tens tota la raó i és cosa del navegador. Ho he provat amb Firefox i tot està correcte. Es veu el darrer article publicat i les opcions de la barra superior al registrar-me. Vaja! És curiós perquè sempre ho he fet amb el Chrome i no havia tingut cap problema fins ara... mira que m'ha fet ballar el cap! El reinstal·laré.  

Moltes gràcies per la vostra ajuda! 

Bon estiu