Activació servei NODES

Activació servei NODES

par Institut Vallvera .,
Nombre de réponses : 1

Bona tarda,

Hem canviat d'equip directiu i de gestor Àgora. Ja consto com a gestora, però no sóc capaç d'activar el servei NODES. Pot ser pq ho intento des d'un ordinador MAC?

He intentat activar el servei, però no sé si s'ha finalitzat el procés, ja que no consta en el registre. I ja fa més de 48 hores que ho vaig fer.

No em queda clar si haig d'estar identificada a Àgora com a centre i després demanar l'activació identificant-me amb l'usuari de gestora o ja haig d'accedir amb el meu usuari.

De totes maneres no em reconeix la contrasenya del meu usuari. És la mateixa que XTEC? Quan em van donar d'alta com a gestora no em va demanar cap contrasenya nova. Quan entro com a centre tampoc reconeix les contrasenyes, hi haig d'accedir amb el correu google.

Estic molt interessada en poder activar-lo per canviar la web del centre, però els dies van passant i ja no sé què més intentar.

Moltes gràcies!

Glòria Sánchez

INS VALLVERA


En réponse à Institut Vallvera .

Re: Activació servei NODES

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola,
t'acabem de respondre el tiquet que has obert al SAU.
Per demanar l'activació de Nodes, has d'accedir aquí: https://educaciodigital.cat/portal/index.php?module=XtecOauth&type=user&func=main i accedir fent clic a "Correu XTEC (Google)" amb el teu usuari i contrasenya XTEC. Un cop dins, a la pestanya Serveis podràs fer clic al botó "Sol·licita'l ara".



Fins ara,
Mònica