Condicionals en el càlcul manual de qualificacions en categories.

Condicionals en el càlcul manual de qualificacions en categories.

de ANGEL PEREZ BEROY -
Número de respuestas: 3

He llegit que en la versió 3.6 es podien fer servir expressions del tipus:

=if(AND([[C4AC]]>=5,00;[[C4Prj]]>=6,00;[[C4NM]]>=6,50);1;0)
...en demanar "Edita el càlcul" per fer càlculs personalitzats.

Ni amb majúscules ni amb minúscules m'accepta expressions if() o and() (expressions simples, per provar) .

Hi ha alguna cosa que faig malament?

A mi no em causa gaire problema, he fet el següent càlcul que em dona el que vull igualment:

=round((round([[C4AC]]/10;0)+round([[C4Prj]]/12;0)+round([[C4NM]]/13;0))/6;0)

...i ho he deixat documentat al curs en un recurs per als professors, però el curs vinent no hi seré en el CFA en què estava, vaig a l'INS en què tinc la plaça.

No cal que expliqui com de millor s'entén el primer codi respecte del segon, per això, us demano per si veieu que hi falta alguna puntuació o cometes o manca algun paràmetre, o si hi ha alguna solució per emprar aquestes construccions condicionals.

També és possible que en aquesta subversió encara no estigui implementat, ja que seria una cosa molt recent, ce la versió 3.6

Àngel


En respuesta a ANGEL PEREZ BEROY

Re: Condicionals en el càlcul manual de qualificacions en categories.

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Àngel,

ens podries passar el curs on ho has provat a veure si trobem on pot estar l'error? De totes maneres, abans de l'inici de curs es migrarà a Moodle 3.8 i per tant, segur que funciona si efectivament la fórmula està ben construïda.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Condicionals en el càlcul ...(RESOLT!!! No funcionarà fins a la 3.7)

de ANGEL PEREZ BEROY -

Doncs no, ja no puc, perquè, com que no trobava on era el problema, he fet servir l'altra solució.

Segons la info que havia trobat a les ajudes de Moodle, el que hi ha al missatge hauria de funcionar com està, ja que hi ha un exemple molt semblant i amb aquesta combinació de majúscules i minúscules, PERO...

Acabo de tornar a fer, de nou, una cerca als docs de Moodle i he trobat la informació canviada o una altra pàgina que concreta més.

Sembla la mateixa llista de funcions i exemples, però ara no surt la combinació amb AND a la llista d'exemples.

Més amunt indica una cosa que, o abans no hi era, o no vaig anar a parar a aquesta pàgina (sinó a un parell quasi idèntiques a aquesta).

Allà aclareix:

"""

De Moodle 3.6 en adelante, se pueden usar operadores condicionales (IF) en los cálculos de calificaciones del Libro de calificaciones, y a partir de Moodle 3.7 se pueden usar operadores lógicos (AND, OR) (MDL-64414).

"""

https://docs.moodle.org/all/es/C%C3%A1lculos_de_calificaci%C3%B3n

Així que queda clar perquè no em funcionava.

Mercès i disculpeu les molèsties.

Àngel

En respuesta a ANGEL PEREZ BEROY

Re: Condicionals en el càlcul ...(RESOLT!!! No funcionarà fins a la 3.7)

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Àngel,

res a disculpar, moltes gràcies per la informació tan detallada, de ben segur serà d'utilitat a d'altres usuaris que tinguin el mateix problema amb els càlculs.

A partir de setembre, Àgora en principi ja estarà a Moodle 3.8 i per tant es podran fer servir els AND.

Fins ara,

Mònica