Activació del moodle de centre

Activació del moodle de centre

by Institut Escola Greda -
Number of replies: 6

Benvolguts,

Fa dies que vam demanar l'alta del servei pel nostre institut escola Greda. Si entrem a l'enllaç per donar d'alta el servei una altra vegada, ens surt que està pendent d'activació (veure captura de pantalla). Quan triga a activar-se el servei? És que tenim una mica de pressa per volcar ja tots els cursos que tenim guardats.


Gràcies,


Mireia Dosil

Attachment Captura de Pantalla 2020-07-15 a les 15.54.17.png
In reply to Institut Escola Greda

Re: Activació del moodle de centre

by Institut Escola Greda -

Hola,

acabem de rebre l'enllaç que se'ns ha donat d'alta el servei moodle. Quan hi intentem accedir a través de l'enllaç https://educaciodigital.cat/iegreda/moodle , ens surt una pàgina d'error (adjunto captura). Aquest error és temporal o cal fer alguna cosa més?


Gràcies,


Mireia Dosil

Attachment Captura de Pantalla 2020-07-15 a les 18.06.46.png
In reply to Institut Escola Greda

Re: Activació del moodle de centre

by ANTONI GINARD LLADO -

      Bona tarda,

Ja ho teniu corregit.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

In reply to ANTONI GINARD LLADO

Activació del moodle de centre i autenticació d'usuaris amb correu xtec

by Institut Escola Greda -

Hola,


Moltes gràcies, ja tenim moodle de centre. Ara el que volíem és vincular-ho al correu xtec per a fer l'autenticació. He seguit el tutorial del PMF però quan acabo de fer tots els passos em dóna un error. Adjunto captura de pantalla de l'error que em dóna quan intento autenticar-me amb el meu usuari de correu xtec, clicant el botó 'Autentiqueu-vos utilitzant el vostre compte a Google'. 

Em podríeu ajudar?

Moltes gràcies de nou!


Mireia

Attachment Captura de Pantalla 2020-07-16 a les 17.11.41.png
In reply to Institut Escola Greda

Re: Activació del moodle de centre i autenticació d'usuaris amb correu xtec

by Institut Escola Greda -

Benvolguts,

acabo d'arreglar un error que tenia i ara sí que he pogut connectar el meu usuari xtec per autenticar-me amb Google al moodle.


Tinc una altra pregunta, però. Es podria fer el mateix i tenir 2 serveis oauth2 connectats? M'explico, que els profes s'autentiquessin amb Google i el seu correu xtec i els alumnes amb Google i el seu correu @iegreda del Gsuite del centre.


Moltes gràcies!


Mireia

In reply to Institut Escola Greda

Re: Activació del moodle de centre i autenticació d'usuaris amb correu xtec

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mireia,

tot i que ho hagis configurat amb el correu XTEC haurien de poder accedir amb qualsevol compte de Google. Hem provat amb un compte Gmail i ens ha funcionat. Prova a veure i si no et funciona ho revisem.

Per tal d'evitar que només entrin els dominis que vosaltres voleu podeu definir-los aquí, a l'apartat "Dominis de correu permesos".

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Activació del moodle de centre i autenticació d'usuaris amb correu xtec

by Institut Escola Greda -

Hola Mònica,

sí, ho acabo de provar i funciona perfectament. Gràcies!