Es pot demanar un espai Moodle-Eix per fer un curs de formació?

Re: Es pot demanar un espai Moodle-Eix per fer un curs de formació?

de ANTONIO J. ANTUNEZ GONZALEZ -
Número de respuestas: 0

Ok Joan.

Merci per les explicacions. Ja tinc solucionat el tema (Finalment s'han creat uns espai de formació pels mentors). Us agraeixo molt les vostres respostes i interès.

Nomès dir que estem d'acord que els CRP no tenen la capacitat de crear cursos, però els formadors haurien de tenir aquesta eina a l'abast per exercir una formació acurada a la resta de centres, i per tant crec que al meu parer hauria d'estar prevista.

També indicar que a les aules et trobes diferents tipologies d'alumnes:

  • Alumnes que amb 4 instruccions són autosuficients i poden seguir un curs, unes activitats sense cap problema.
  • Alumnes que has de fer un seguiment molt pautat, molt a sobre, amb moltes ajudes, amb coses pas a pas, e indicant que ha de fer de forma molt acompanyada.
Per la formació de docents/centres passa igual:

  • Hi han centres/docents que amb una formació virtual tiren milles i són autosuficients.
  • Altres que necessiten que els guiïs, que anem pas a pas, instruccions acurades del que han de fer, no saben seguir certs tutorials o que quan s'encallen fent alguna cosa no saben sortir i finalment abandonen la formació. Es per aquests centres/docents que es necessita un espai per ensenyar de forma directa (a l'aula o via meet), per explicar les coses pas a pas i no a través d'imatges o videotutorials. (Aquesta sobretot es indicada per aquells centres que han de posar en marxa un Moddle a Centre i no tenen cap experiència en el tema). Per això vaig fer la consulta si es podia demanar un espai Eix-Moodle.
Bon estiu per tot l'equip de suport
Toni