Petició de Moodle centre

Petició de Moodle centre

par MARC GUDEL TELLEZ,
Nombre de réponses : 12

Bon dia, vaig fer la sol·licitud per el Moodle de centre (Escola Timbaler del Bruc) el passat 26 de juny i acabo d'entrar i no em surt. Només surto com gestor d'un espai nodes d'una escola que ja no hi soc, (Escola Santiago Rusiñol), i ara no puc demanar de nou l'activaciói del moodle per el meu centre actual, només per l'antic. Que haig de fer?

En réponse à MARC GUDEL TELLEZ

Re: Petició de Moodle centre

par JOSEP PALOU VALLS,

Bon dia!

Jo també a finals de juny vaig fer una petició per al Portal Eix (Escola Maria Pagès i Trayter d'Ordis) però encara no s'ha activat i estic en la mateixa situació que planteja en Marc Gudel. Hem d'esperar més? En principi posava que, en uns dies, havíem de rebre al correu de l'escola, l'avís que ja el tindríem disponible.

En réponse à JOSEP PALOU VALLS

Re: Petició de Moodle centre

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Josep,

abans de res demanar-vos disculpes perquè les darreres setmanes no s'han pogut fer altes de Moodle degut a a migració des Moodle que faltaven i dels Nodes que encara s'havien de migrar.

En el vostre cas la petició no es pot dur a terme, formeu part d'una ZER i ha de ser la ZER qui sol·liciti el Moodle per a totes les escoles que en formeu part.

Ara mateix ja està actiu el sistema de petició de serveis d'abans, i ja no cal que facin servir el formulari, poden fer-ho directament des del Portal de gestió. Trobareu més informació de com fer la sol·licitud en aquesta PMF: Vull donar-me d'alta a un servei, què he de fer?

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Petició de Moodle centre

par JOSEP PALOU VALLS,

Hola Mònica,

He quedat ben astorat amb la teva resposta. Fa molts anys que ja no formem part d'una ZER (l'antiga ZER Canigonenca es va dissoldre). De fet, veig que sovint constem encara com a escola Marinada quan el nostre centre també fa bastants anys que es va passar a anomenar Escola Maria Pagès i Trayter. Et deixo l'enllaç a la web on pots trobar tota la informació (també del passat):

https://sites.google.com/a/xtec.cat/esc-mariapages-ordis/


En réponse à JOSEP PALOU VALLS

Re: Petició de Moodle centre

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Josep,

et demano disculpes, ja hem corregit la informació que teníem i canviat el nom del centre. Quan es facin les altes rebreu un correu electrònic amb les dades d'accés al mateix.

Com deia ahir, esperem fer-ho entre aquesta setmana i la següent.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Petició de Moodle centre

par ALBERT LOPEZ NAVARRO,

Bon dia!

Aprofito aquest fil per fer una consulta similar!

En el nostre cas vam fer la petició del servei Moodle, el dia 30 de juny, a través dels serveis de gestió d'Àgora ( el mateix lloc on vam demanar el Nodes ).

Al dia següent vam rebre un correu comentant-nos que, de forma provisional, s'hauria de fer aquesta petició a través d'un formulari. Aquest formulari el vam omplir.

No obstant, en veure això ara tinc dubtes si la nostra petició està activa o si hem de tornar a sol·licitar el Moodle a través dels serveis de gestió d'Àgora. Sóc el coordinador TAC de l'Escola Santiga de Santa Perpètua de Mogoda. 

Potser és un dubte que podrà ajudar a més centres que estiguin a la mateixa situació!

Moltíssimes gràcies!

Salutacions.

Albert.

En réponse à ALBERT LOPEZ NAVARRO

Re: Petició de Moodle centre

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Albert,

teniu la petició registrada, no patiu. Quan es facin les altes rebreu un correu electrònic amb les dades d'accés.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Petició de Moodle centre

par ALBERT LOPEZ NAVARRO,

Hola Mònica!

Ja hem rebut el correu que se'ns comunica que s'ha activat el nostre Moodle!

Moltíssimes gràcies per tota la feina que heu fet i que seguiu fent aquests dies!

Salutacions!

Albert.

En réponse à MARC GUDEL TELLEZ

Re: Petició de Moodle centre

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Marc,

abans de res demanar-vos també disculpes perquè les darreres setmanes no s'han pogut fer altes de Moodle degut a a migració des Moodle que faltaven i dels Nodes que encara s'havien de migrar.

Esperem poder fer les altres dels Moodle pendents entre aquesta setmana i la vinent.

Disculpeu el retard.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Petició de Moodle centre

par JOSEP PALOU VALLS,

Bones!

A l'escola Maria Pagès d'Ordis continuem sense tenir activat el Moodle. Trigarà gaire dies més a activar-se?

En réponse à JOSEP PALOU VALLS

Re: Petició de Moodle centre

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola,

finalment us puc confirmar que demà es faran les altes dels Moodle i Nodes pendents.

Quan el servei estigui activat, rebreu un correu electrònic a la bústia del centre i dels gestors amb les dades d'accés.

Fins ara,

Mònica