modificar CSS - enllaços de color blau

modificar CSS - enllaços de color blau

by Rafa Torres -
Number of replies: 4

Hola a tothom,

Abans d'escriure, us asseguro que he fet una cerca al fòrum per evitar repetir un tema de debat però no he trobat resposta a la consulta que vull fer.

Ens agradaria que, al nostre web de NODES, els enllaços que publiquem a la nostra pàgina web apareguin en el típic color blau que és el color que la majoria d'usuaris identifiquen com a "link".

Actualment, els enllaços no es diferencien gaire de la resta del text i el que faig és modificar l'html a la pestanya "Text" quan estàs editant un contingut. Afegeixo <span style="color: #0000ff;"> i ja surt de color blau, però estaria bé que fos automàtic i no haver de fer-ho de manera manual.

És possible? Seria qüestió de modificar o afegir algun CSS personalitzat? Em podeu ajudar?


Gràcies!


In reply to Rafa Torres

Re: modificar CSS - enllaços de color blau

by IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Rafa,

En aquest link https://www.w3schools.com/css/css_link.asp pots veure com donar estils als links, els canvis els hauries d'introduir a Personalitza --> css addicionals. Recorda que aquests canvis afectaran a tot el web.

salutacions

In reply to IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: modificar CSS - enllaços de color blau

by Rafa Torres -

Gràcies Ignacio per la teva resposta 

he intentat afegir el CSS tal i com m'has dit, a partir de la pàgina que em vas enllaçar, però alguna cosa no estic fent bé perquè no ho aconsegueixo. Adjunto unes captures per si poden ajudar

El cas és que diu que hi ha errors i no tot i que he actualitzat el lloc igualment, no s'ha produït cap canvi.

A veure si ho podem aconseguir. Gràcies!



Ja sé que a partir de la línia 28 s'haurà d'eliminar...


In reply to Rafa Torres

Re: modificar CSS - enllaços de color blau

by IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia 

Únicament cal introduir els tags per els links, és a dir, us sobran els tags "Doctype, html, head, style". Un exemple:


a:link {

  color: red !important;

}

/* visited link */

a:visited {

  color: green;

}

/* mouse over link */

a:hover {

  color: hotpink;

}

/* selected link */

a:active {

  color: blue;

}


Per altra banda no es recomanable modificar els links ja que els seus colors es prenen a partir del tema del WordPress cosa que pot originar problemes. En el cas de que ho volgueu fer, cal que afegiu el tag !important (això sobreescriu el del tema), tal i com us ho he posat al exemple.


salutacions


In reply to IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: modificar CSS - enllaços de color blau

by Rafa Torres -

Fantàstic!!!!


Ara funciona perfecte. Moltíssimes gràcies!


Salutacions