Quant triga l'activació de Moodle

Quant triga l'activació de Moodle

von Raul Galobardes Jaen -
Anzahl Antworten: 5

Bona tarda.

Ahir vaig sol·licitar l'activació d'aquest servei i em diu que el servei Moodle s'activarà en breu.
La meva consulta és si aquest procés triga molt en efectuar-se. M'han comentat que és un procés manual i els gestors d'EIX validen les peticions i fan l'alta.


Em podríeu ajudar? Gràcies

Als Antwort auf Raul Galobardes Jaen

Re: Quant triga l'activació de Moodle

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Raul,

efectivament hem de validar la petició i de moment fer l'alta manual, amb la migració als nous servidors el procés no és automàtic com abans. Esperem poder fer l'activació del vostre Moodle durant la setmana vinent. Quan estigui activat rebreu un correu electrònic amb les dades d'accés.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Quant triga l'activació de Moodle

von Raul Galobardes Jaen -

Bon dia. 

Segueixo esperant que m'activin aquest servei. Em podríeu indicar quan podrem disposar d'ell?
Comencem a necessitar-ho.


Gràcies i perdoneu les molèsties.

Als Antwort auf Raul Galobardes Jaen

Re: Quant triga l'activació de Moodle

von JOSEP PALOU VALLS -

Raul, si serveix de consol, a l'escola d'Ordis també fa setmanes que ho tenim sol·licitat i encara també ens ho han d'activar. Problemes de migració, sembla... I demà tenim la píndola!

Als Antwort auf JOSEP PALOU VALLS

Re: Quant triga l'activació de Moodle

von Raul Galobardes Jaen -
Als Antwort auf Raul Galobardes Jaen

Re: Quant triga l'activació de Moodle

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Raul i Josep,

finalment us puc confirmar que demà es faran les altes dels Moodle i Nodes pendents.

Un petit apunt, no és que hi hagi cap problema de migració, no em vaig explicar bé. Abans de la migració el procés d'altes estava totalment automatitzat i amb el canvi de servidors, s'ha de revisar aquest procés d'alta i de moment per evitar errors s'està fent de forma manual, per això està trigant més de l'habitual.

Quan el servei estigui activat, rebreu un correu electrònic a la bústia del centre i dels gestors amb les dades d'accés.

Fins ara,

Mònica