No aconsegueixo entrar a espai de pràctiques MOODLE EVA

No aconsegueixo entrar a espai de pràctiques MOODLE EVA

par SUSANA TENA TRULLENQUE,
Nombre de réponses : 4

Bona nit,


no puc accedir de cap manera a poder entrar a l´espai de formació MOOC EVA , per realitzar les pràctiques de la formació on line 

Primer intento d´entrar normal amb  usuari xtec sense posar .xtec.com  i contrasenya i no em deixa.
Si poso DNI amb lletra o sense lletra no em deixa.

Després entro per convidats , entro i em recerco el meu cognom ,clico sobre ell i em diu continua i torna a obrir-se  el mateix per entrar a l´espai de pràctiques i no aconsegueixo sortir d´aquest bucle.

Porto així més de quinze dies i no hi ha manera d´arreglar-lo.

Si us plau, podeu ajudar-me??

Donant-vos les gràcies d´antuvi.

Cordials salutacions

Susanna Tena Trullenque
Serveis Educatius i Formació Permanent
Serveis Territorials a Barcelona Comarques
Departament d'Educació

En réponse à SUSANA TENA TRULLENQUE

Re: No aconsegueixo entrar a espai de pràctiques MOODLE EVA

par JOAN GUILLEN PELEGAY,

Hola Susanna,

Per l'enllaç que posaves, pensava que no podies entrar a Odissea... però he vist que estàs inscrita al curs (el de l'enllaç) i has entrat recentment.

Si el problema està en un estat de pràctiques que t'han assignat, suposo que has de preguntar-ho al fòrum d'aquell curs. No tinc informació al respecte, però segurament aquests espais tenen algun usuari "admin" manual i no has de validar-te amb el teu usuari personal.

Doncs només això, dir-te que entris al curs d'Odissea i al fòrum de dubtes et sabran donar la informació.

Atentament,

Joan

En réponse à SUSANA TENA TRULLENQUE

Re: No aconsegueixo entrar a espai de pràctiques MOODLE EVA

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Susana,

pel que veiem al registre d'error del Moodle, el problema és que no poses bé la contrasenya. Has de posar el teu usuari XTEC i la contrasenya. La mateixa que fas servir per a accedir a Odissea. Si has canviat la contrasenya directament al correu, no et servirà.

Pots provar també a recuperar la contrasenya del teu compte XTEC en aquest enllaç: http://xtec.gencat.cat/ca/at_usuari/gestio/gest-contrasenyes/

Us recomanem també que us poseu en contacte amb les persones que gestionen el curs i encara teniu problemes d'accés.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: No aconsegueixo entrar a espai de pràctiques MOODLE EVA

par SUSANA TENA TRULLENQUE,

Bon dia Mònica,


disculpeu, però no.


Uso cada dia la meva contrasenya per entrar a totes les tasques i correu xtec i no he canviat la contrasenya.La uso diàriament.


I no aconsegueixo entrar , de debó ja no sé que fer.Li vaig comentar a la meva companya Marta Folguera , de cultura digital, a veure que passava, i d´això ja fa una setmana.

I porto 15 dies sense poder fer res de la formació.

Us demano poder contactar amb vosaltres si us plau.

el meu e.mail   stena@xtec.cat


Milers de gràcies per avançat!!!


Cordials salutacions


Susanna Tena