Llibres digitals Santillana - Marsupial

Llibres digitals Santillana - Marsupial

de ANA RODES GODIA -
Número de respuestas: 17

Hola bona nit, 

estic intentant posar els llibres digitals a l'Eix i no me'n surto.

No domino el moodle i estic fent tots els passos tal com diu el manual però al final em surt:


La única cosa que no he fet és que al manual de Santillana em posava que havia de modificar el fitxer config.php però no sé on és. I he mirat per aquí al fòrum i no trobo res tampoc.

En la carpeta donde hemos instalado Moodle, encontraremos el archivo config.php,

que tendremos que modificar para indicar la variable de identificación del centro

educativo. Esto se hace añadiendo la línea $CFG->center = ‘xxxxxxxx’; donde xxxxxxxx

corresponde al código oficial del centro.


Salut,

Ana

En respuesta a ANA RODES GODIA

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Ana,

ens podeu passar l'URL del vostre Moodle, en principi no cal que toqueu aquest fitxer. A Àgora ja està configurat correctament, la informació de Santillana és genèrica perquè Marsupial es pugui fer servir a d'altres Moodle.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de ANA RODES GODIA -

Bon dia Mònica, 

la web es

educaciodigital.cat/zermontsant/moodle


Salut

En respuesta a ANA RODES GODIA

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Ana,

hem revisat la configuració i tot sembla correcte, també hem comprovat que a d'altres centres Santillana està funcionant correctament. Potser podríeu posar-vos en contacte amb l'editorial i que revisin si han de donar alguna mena de permís al vostre centre per poder descarregar l'estructura de llibres. Podeu fer-los arribar també aquesta captura de pantalla amb l'error concret que teniu:


Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de ANA RODES GODIA -

Ok Mònica, he enviat missatge a Santillana, amb la captura de pantalla, que per cert a mí ara veig que no se'm va pujar. Resto a l'espera del que em diuen.

Merci

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de ANA RODES GODIA -

Hola de nou Mònica, 

t'engaxo aquí el que m'han contestat quan els hi he enviat la consulta a Santillana.

captura

En respuesta a ANA RODES GODIA

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Ana,

hem comprovat el que diuen i està ben configurat. Els vau passar la captura de pantalla que et vaig adjuntar? Si de cas comenta a l'equip de suport que la línia que comenten hi és i que quan intenteu descarregar els llibres l'error és el de la imatge.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de ANA RODES GODIA -

Hola Mònica, 

sí, els hi vaig passar la captura de l'error que em vas posar. Ara em demanen captures de pantalla de tot.

Els hi he passat i estic esperant resposta.



En respuesta a ANA RODES GODIA

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de MONICA GRAU PRIETO -

D'acord,

ja ens diràs!

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de ANA RODES GODIA -

Hola Mònica em demanen si em podeu facilitar una captura del config.php... i que configuri el camp codi amb santillana i ja ho havia fet....


En respuesta a ANA RODES GODIA

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Ana,

a veure si amb això fan:


Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de ANA RODES GODIA -

Mònica,

crec que ja sé el què passa. 

En aquesta captura de pantalla veig que el codi que hi surt és el de ZER, 43011303, però resulta que les llicències digitals només les tenim a l'escola de Cabacés, perquè és on gastem els seus llibres.

El codi de l'escola de Cabacés és 43000676 i suposo que per això no ho agafa, clar.

Com ho hem de solucionar ara això?

Al 2012, vaig demanar un moodle d'escola que en principi era aquest  http://agora.xtec.cat/ceipelcastell/moodle , però ara ja no funciona, no sé perquè, i quan vaig demanar l'EIX, em van dir que havia de ser de ZER. 


Ja em diràs, perquè si els hi envio la captura em diran que el codi que surt no és el nostre.



En respuesta a ANA RODES GODIA

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Ana,

doncs segurament ver per aquí. Nosaltres no podem canviar aquest paràmetre, potser podríeu demanar que associïn les llicències al codi de la ZER, si fos possible l'error quedaria resolt.

Ja ens diràs.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de ANA RODES GODIA -
Aixxx Mònica,

ara em pregunten si el moodle nostre es Virtus o docus...

no sé ni què em pregunten...

Vols dir que és tan difícil?

En respuesta a ANA RODES GODIA

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Ana,

doncs potser són espais Moodle que proveeixen ells o alguna altra empresa perquè jo tampoc se que són. Em sonen els noms però no se a qui pertanyen.

Els pots dir que el vostre Moodle està dins d'Àgora (Departament d'Educació). És un Moodle 3.6. Igual al veure el canvi de domini no saben que és el mateix que Àgora. SI tenen algun dubte, els pots dir que ens escriguin a agora@xtec.cat.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Llibres digitals Santillana - Marsupial

de ANA RODES GODIA -

Bon dia Mònica, al final la comercial de Santillana em va generar unes altres llicències amb el codi de la ZER i ja està solucionat. No va posar res del Virtus/Docus i el moodle ho ha acceptat.

Merci per l'ajuda.

Salut!