OAuth 2

OAuth 2

von JOSE ANTONIO TORO PUERTA -
Anzahl Antworten: 10

Hola,


Estic mirant les instruccions per habilitar  el drive seguint el fil: https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=1801


Però si veus el que em surt a mí https://console.developers.google.com/apis/credentials?project=viana2020 , em surt una mica diferent, em demana "configurar pàgina de consentimiento", 

Al clicar m'envia a la pantalla de consentimiento, i he d'escollir entre interns o externs. La nostra intenció és que només entrin al moodle aquells usuaris amb el nostre correu coorporatiu @iepegasoviana.cat

Com puc continuar?

Jose

Als Antwort auf JOSE ANTONIO TORO PUERTA

Re: OAuth 2

von JOSE ANTONIO TORO PUERTA -

Hola,

Us envio dos captures de pantalla. La de l'esquerra és intentant configurar el meu moodle i la de la dreta el fil.

Jose


OAuth 2

Anhang Captura (1).png
Als Antwort auf JOSE ANTONIO TORO PUERTA

Re: OAuth 2

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jose,

si només voleu que accedeixin al drive del vostre domini trieu "Internos". Una altra opció és triar "Externos" i a l'apartat de la configuració de l'autenticació (Administració del lloc | Connctors | Autenticació | Gestió de l'autenticació) afegir el vostre domini a "Dominis permesos".

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: OAuth 2

von JOSE ANTONIO TORO PUERTA -

Hola Mònica,


He "intentat fet" el que es marcava al fil, però al final em trobo amb què si vaig al moodle de l'institut em surt dos botons google.

SI clico al primer botó em dona la primera imatge (imatge 2). En cas del botó que apareix en segon lloc, si que va a demanar-te el correu per entrar. Poso el correu corporatiu i la contrasenya i apareix el missatge de la imagte 3.

Com el puc solucionar?

https://educaciodigital.cat/iespviana/moodle/login/index.php


Gràcies.

Imatge 2



imatge 3

Anhang imatge 1.png
Als Antwort auf JOSE ANTONIO TORO PUERTA

Re: OAuth 2

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jose,

anem avançant, molt bé!

Ara en primer lloc hauríeu d'amagar el primer dels serveis que trobareu en aquesta pàgina: https://educaciodigital.cat/iespviana/moodle/admin/tool/oauth2/issuers.php us surten dos botons perquè teniu dos configuracions, l'antiga i la nova.

Un cop esborrat caldrà que afegiu els dominis permesos dins de la consola de Google, ara mateix només deveu tenir xtec.cat perquè jo he pogut accedir. Caldrà que afegiu el domini del vostre centre a la "pantalla de consentiment" dins el punt 4.

Malauradament els passos que feu dins de la consola de Google no els podem fer nosaltres, però ja casi ho teniu.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: OAuth 2

von JOSE ANTONIO TORO PUERTA -

Hola Mònica,

Vaig fent poc a poc. 

Ja he eliminat un botó.

Ja he canviat el domini a la "pantalla de autorización".

A més he canviat a Adiministrció del lloc connectors >Autenticació>Gestió de l'autneticació , en el paràmetres =Auth2 i he posat a paràmetres comuns en dominis de correu permesos el meu domini "ipegasoviana.cat

Però continuu sense poder entrar amb el meu domini, falta poquet, però no el trobo.


Gràcies.

Jose


Anhang Pantalla consentimiento.jpg
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: OAuth 2

von JOSE ANTONIO TORO PUERTA -

Hola Mònica,

Com no em sortia res, al final he començat tot de nou. Seguia les indiciacions del fil però l'error Error 403:org_internal, continuava sortint.

He estat fent algunas modificacions respecte del que em vas dir, i d'allò que t'havia enviat.

El canvi que he fet és, enlloc de intern que fos extern.

Aleshores en el moodle de centre he posat a Administració del lloc>Connectors>Autenticació>Gestió de l'autenticació, a "dominis de correu permesos" afegir el nostre domini.

Què he aconseguit?

Quan volem entrar amb el nostre correu coorparatiu la primera vegada, ens informa que ens ha enviat un correu de confirmació al nostre correu. Confirmem i ja podem entrar ciclant al botó de google.

He provat a entrar amb el correu xtec, i no he pogut.

Això està a dia d'avui. 

Fins a final de curs ho deixaré així, encara tenim recuperacions i avaluacions, això em fa preguntar, per que no han esperat un cap de setmana més per fer tots aquests canvis.

L'adreça del nostre moodle és https://educaciodigital.cat/iespviana/moodle/, per si vols mirar-ho, per veure si es pot fer una altra cosa.

Gràcies per la teva ajuda.

Jose


Als Antwort auf JOSE ANTONIO TORO PUERTA

Re: OAuth 2

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jose,

a l'apartat de correus permesos heu d'afegir també xtec.cat, llavors ja podreu entrar amb el vostre correu XTEC.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: OAuth 2

von JOSE ANTONIO TORO PUERTA -

Hola,

Això vol dir que amb correu XTEC podrem entrar només el professorat del nostre institut o qualsevol persona que tingui correu XTEC.


Salutacions


Jose

Als Antwort auf JOSE ANTONIO TORO PUERTA

Re: OAuth 2

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, José,

qualsevol persona que tingui correu XTEC. No se si abans teníeu LDAP configurat, però en aquest cas també passava el mateix. Tingues en compte però, que per molt que accedeixi algú, només veurà la portada del Moodle, no veurà cap contingut.

Fins ara,

Mònica