Visualització sense format

Visualització sense format

par ROSER TORRAS ROCA,
Nombre de réponses : 5

Aquesta tarda he intentat escriure un article i tot i que a la previsualització es veu tot el format correctament en actualitzar-ho a la web apareix sense format ( ni alineació, ni lletres de capçalera, ni colors...) No m'havia passat mai. Fins i tot he copiat el codi html d'un article a un altre per provar i passa el mateix. 
Sabeu què pot passar?

Gràcies!

En réponse à ROSER TORRAS ROCA

Re: Visualització sense format

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Roser,

ens pots passar l'enllaç a l'article per revisar-ho?

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Visualització sense format

par ROSER TORRAS ROCA,

Hola Mònica,  

et passo l'enllaç de l'article però em passa amb tots els articles que escric excepte en un que vaig publicar a dins d'una taula on tot el ue era dins la taula m'ho va respectar).


Com que veig que al forum ningú més s'ha queixat poser dec tenir alguna cosa desconfigurada o no ho sé.  Com t'he dit fa molt temps que publico i no m'havia passat mai. 

https://agora.xtec.cat/ceipsalvadordali/general/preinscripcions-curs-2020-2021-2/


Moltes gràcies

En réponse à ROSER TORRAS ROCA

Re: Visualització sense format

par IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH,

Bon dia Roser,

El problema es perquè esteu donant estils a un article que conté links. La pàgina principal del Nodes també conté estils propis per tots els links, per tant això afecta al vostre article. 

salutacions

En réponse à IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Visualització sense format

par ROSER TORRAS ROCA,

Hola

Encara que un paragraf no tingui links passa igual. A més és ho hcia fet ltres vegades i no hi tenia cap problema. 

Gràcies


En réponse à ROSER TORRAS ROCA

Re: Visualització sense format

par IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH,

Bon dia Roser, 

Ens pots facilitar un article on tinguis problemes de format. El link que ens havies facilitat, si que veiem el format, però ara veiem que no està operatiu. Ens pots dir concretament quin és el problema en el format?

salutacions