Esborrar escales estàndard

Re: Esborrar escales estàndard

von MONICA GRAU PRIETO -
Anzahl Antworten: 2

Hola, Salvador,

doncs malauradament Moodle no dóna aquesta facilitat en la gestió de les escales. Segurament les heu fet servir en algun curs de proves. En cas que s'estigui fent servir en algun curs en funcionament podria ser un problema canviar el mètode de qualificació per poder-la esborrar.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Esborrar escales estàndard

von ANNA CASAMITJANA ROBERT -

D'acord, jo també em trobava amb aquest problema, amb el temps s'han anat creant escales algunes de les quals ara ja no tenen sentit o estan repetides... ja anirem polint-ho doncs. En tot cas el que sí que veig és que podem canviar el nom, així que per centralitzar-ho potser els canviem el nom a les que voldríem esborrar posant guions o alguna cosa perquè el professorat no les triï. Si teniu manera d'esborrar-les com a superadmins, les que estiguin amb guions les podreu esborrar. Les tenim aquí si és que això és possible, i sinó no passa res perquè els quedaran al final amb guions -------------------- i ja està. 

Fins aviat!

Anna

Als Antwort auf ANNA CASAMITJANA ROBERT

Re: Esborrar escales estàndard

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Anna,

doncs segurament es podria arribar a trobar la forma d'esborrar-les però no seria recomanable mentre s'està fent servir en algun curs/activitat. L'opció que plantegeu de deixar-les marcades perquè no es facin servir em sembla prou bona. Podeu avisar al professorat que revisi les seves activitats/cursos per canviar-les i un cop no es facin servir, ja les podreu eliminar.

Fins ara,

Mònica