Problemes amb les publicacions

Problemes amb les publicacions

par RAMON RIERA GARRIGA,
Nombre de réponses : 4
Aquests darrers dies hem tingut algun problema amb les pàgines i els articles publicats que no ens expliquem.
Vam publicar un article. Després d'uns dies em van demanar que fes un petit canvi. El vaig fer. Al cap d'un parell de dies una professora em va dir que tornava a veure la versió anterior al canvi. Quan ho anava a comprovar, jo veia la versió ja canviada.

Aproximadament el mateix ha passat en dues pàgines. Aquests dies han estat arribant informacions del procés de preinscripció de Batxillerat i de PFI. Això ha fet que s'hagin modificat les informacions de les pàgines corresponents a aquestes preinscripcions. Doncs bé, en dues ocasions, després d'haver fet el canvi i de comprovar de que els canvies estaven bé i funcionaven els enllaços  i tot, al cap d'un dia algunes persones deien que veien la versió anterior.

És possible això?
En réponse à RAMON RIERA GARRIGA

Re: Problemes amb les publicacions

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Ramon,

hem fet proves tant amb el vostre Nodes com amb un altre que tenim i no hem aconseguit reproduir l'error. Potser és un problema de la caxé del navegador d'aquesta companya? Ens podeu donar més detalls per reproduir l'error?

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb les publicacions

par RAMON RIERA GARRIGA,

Quins detalls t'interessaria saber?


La notícia en concret era la que diu "TRES ALUMNES DE BATXILLERAT ..."



i la pàgina és la que fa referència a la preinscripció de batxillerat. La pàgina final és aquesta que hi ha a continuació.


El que vaig fer és substituir la que hi havia per aquesta darrera versió.

La que hi havia era aquesta següent que vaig posar com a privada.


El cas és que al cap de 2 dies d'haver-ho fet i que la secretària del centre em donés l'OK, em va trucar dient que tornava a veure la versió anterior, és a dir, aquest privada que he posat en darrer terme.

En el cas de la notícia, vaig pensar que no fos que el navegador de la professora que em va avisar s'hagués guardat la visualització anterior. (no sé si pot ser) Però en el cas de les pàgines, jo també vaig poder veure que havia anat enrere.


En réponse à RAMON RIERA GARRIGA

Re: Problemes amb les publicacions

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Ramon,

no aconseguim reproduir-ho, prenem nota de l'error i revisarem el log del vostre Nodes a veure si trobem què pot haver passat.

Fins ara,

Mònica

En réponse à RAMON RIERA GARRIGA

Re: Problemes amb les publicacions

par IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH,

Bon dia Ramon,

Hem estat fent proves i no hem aconseguit replicar l'error, en tot cas si aquesta incidència existís afectaria a tots els nodes d'Àgora i seria un tema molt rellevant.

He estat mirant les revisions de l'article i únicament he vist els dos canvis (la creació de l'article i el canvi posterior que es va fer) Per tant té pinta, com comenta la meva companya Mònica, que sigui tema de catxés.

salutacions