Tasca esborrada per error

Tasca esborrada per error

par JORDI MARFULL SALAS,
Nombre de réponses : 3

Hola, 

Per error he esborrat una tasca de l'avaluació final d'aquest curs que ja estava tancada pel alumnes de fa pocs dies i encara no l'havia avaluat. Jo no faig còpies de seguretat. Vosaltres en feu regularment?

Hi ha alguna forma de que pugui recuperar aquesta tasca? 

El nº ID del curs és ZTE_1920

Moltes gracies per endavant

Jordi


En réponse à JORDI MARFULL SALAS

Re: Tasca esborrada per error

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Jordi,

si l'has esborrada fa menys d'una setmana és possible que encara la puguis restaurar i mirar si s'han desat les trameses. Si vas a Administració del curs hauria d'aparèixer la "Paperera de reciclatge".

Mira a veure i sinó ens passes l'URL del curs i ho revisem. Com no ens han dit quin és el vostre Moodle no ho hem pogut mirar.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Tasca esborrada per error

par JORDI MARFULL SALAS,

Moltes gràcies Mònica,

M'he adonat de seguida al esborrar la tasca. Em falla la vista, tantes hores d'ordinador, i m'he confós de línia al seleccionar. La tasca estava a la papelera de reciclatge i l'he pogut recuperar. Sóc un administrador novell i no he trobat la paperera quan he entrat a mirar si hi havia com em semblava lògic.

No saps quan t'ho agraeixo...

Jordi

En réponse à JORDI MARFULL SALAS

Re: Tasca esborrada per error

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Jordi,

fins que no s'executa el cron no apareix l'activitat eliminada a la paperera, per tant, segurament per això no la vas veure.

En cas d'eliminar un curs per error, també apareix una paperera dins de la categoria on era el curs. Aquesta també apareix quan s'executa el cron.

Fins ara,

Mònica