Activació Moodle

Activació Moodle

by Lluís Bofill -
Number of replies: 6

Bon dia, disculpeu si ja s'ha tractat el tema però no ho he sabut trobar. Resulta que fa una setmana vaig demanar l'activació del Moodle per a l'escola on estic, i des de llavors, el missatge quan entro a "activar moodle" és el mateix:

Hem rebut la vostra petició d'activació (centre: Montjuïc Girona International School).

El servei Moodle s'activarà en breu.

Sabeu quant tarda a activar-se? He de fer alguna cosa més?

Moltes gràcies.

In reply to Lluís Bofill

Re: Activació Moodle

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Lluís,

en principi divendres es farà l'activació del vostre Moodle. Si hi hagués cap canvi us ho farem saber a través d'aquest mateix fil.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Activació Moodle

by Lluís Bofill -

Moltes gràcies Mònica.

Nosaltres no hi hem treballat mai amb Moodle i potser us hauré de fer algunes preguntes sobre el funcionament.

Mentrestant, m'aconselles que em vagi llegint aquest tutorial?

https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/page/view.php?id=621

O si en saps d'algun altre, m'ho podries dir, sisplau?

Gràcies.

In reply to Lluís Bofill

Re: Activació Moodle

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Lluís,

efectivament aquí trobaràs materials interessants. A més, també pots consultar aquests dos cursos d'Odissea creats expressament per a usuaris que no heu fet servir mai el Moodle i que es van posar en marxa al març:

També et recomano que consultis el canal de YouTube del Departament amb vídeos específics i les preguntes freqüents d'Àgora-Moodle.

A més, aquí trobaràs també tot el suport que necessitis.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Activació Moodle

by Lluís Bofill -

Hola Mònica,

ja està activat el nostre moodle però sóc incapaç d'editar res ni de canviar res.

A dalt a mà dreta em diu "No hi heu entrat (Inicia la sessió)" però no tinc les credencials per entrar-hi. Si provo amb el meu nom d'usuari xtec no funciona, i si provo de posar-hi "admin" i la contrasenya que em surt quan intento activar Moodle (veure imatge adjunta) tampoc. Em podríeu ajudar?

Gràcies i disculpeu per les preguntes que potser trobareu òbvies.

Lluís.

Attachment Screenshot_20200622_171413_2.png
In reply to Lluís Bofill

Re: Activació Moodle

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Lluís,

quan es fa una alta de Moodle, la contrasenya s'envia a la bústia del centre. Pel que veiem l'usuari admin va entrar i va canviar la contrasenya. T'hauries de posar en contacte amb la persona o persones que reben aquest correu i demanar-los la contrasenya.

Fins ara,

Mònica