Quota d'ocupació incorrecta?

Quota d'ocupació incorrecta?

de CARLOS A. GARRIDO MESAS -
Número de respuestas: 2

...naaas,

podria ser que tinguem algun error de servidor a la nostra quota? porto uns dies (nits, ben bé) endreçant el calaix de cursos i netejant roba vella; i abans de començar, el disc em marcava una ocupació d'un 62%. Ahir, un cop llençada la brossa del trashdir i amb el cron com una patena, arriba el missatge d'alerta (aquest sí que arriba amb temps guiño )  a tots els gestors assignats (és a dir, direcció, qui es refia de la feina del coordinador pero com és lògic a final de curs s'espanta un pelet) i em diu que tenim un 85% (tant de bo fos aquest el gestor del pla de pensions aquell que tenim a La Caixa)... i urgint a demanar un augment de quota.

Adjunto alguna dada del perquè no em quadra. La categoria A1 indica una ocupació de 462 MB, però només conté dos cursos (un actiu i un ocult) per import de 167 MB. El mateix a B2.2, on els cursos sumen 523.78 MB, mentre que el disc indica 608.82 MB. Ara seriosament, no sé veure on para el romanent si teòricament ja s'ha fet neteja dels temporals.

Per si de cas, demano l'augment de quota via "el meu Agora". Gràcies i disculpeu el (mal)humor. Escric això després de llegir que el Millet ha demanat l'indult. Anims, que ja queda menys pel proper confinament. Salut.

.

En respuesta a CARLOS A. GARRIDO MESAS

Re: Quota d'ocupació incorrecta?

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Carlos,

disculpat pel teu (mal)humor ;)

Hem forçat l'actualització de la quota del vostre Moodle i ara mostra més espai disponible.

Pel que fa a quadrar exactament els MB dels cursos és una mica complicat, l'informe de quotes és un desenvolupament a mida d'Àgora i potser que Moodle hagi afegit algun tipus de fitxers a la seva estructura que el nostre informe encara no comptabilitza. De totes maneres no patiu que si feu un bon ús de la quota i no teniu còpies de seguretat, podeu fer la sol·licitud d'ampliació sense problema. Per fer-ho heu d'accedir amb un usuari gestor a https://agora-eoi.xtec.cat/portal.

Ànims!

Mònica