Problema greu d'espai

Problema greu d'espai

par JAUME JAUME ARROM,
Nombre de réponses : 3

Com a gestor dels serveis d'àgora, he demanat una ampliació de quota d'espai per a moodle, ja que ha crescut molt la creació de materials a la plataforma del nostre institut durant els mesos de confinament. No m'han donat resposta positiva. Crec que es generen fitxers temporals molt grans i això està bloquejant el nostre sistema de cursos. Em podeu mirar el problema si cal ampliar l'espai o es pot netejar alguna cosa que bloqueja el servei? Necessitem que els cursos estiguin ràpidament operatius per a les proves de finals de curs. Gràcies!
https://agora.xtec.cat/iesagustiserra/moodle/report/coursequotas/index.php

En réponse à JAUME JAUME ARROM

Re: Problema greu d'espai

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Jaume,

no hem rebut cap petició d'ampliació d'espai, per quina via l'has feta?

Ara mateix teniu més d'1GB d'espai disponible i des del portal de gestió no podreu fer la demanda. Cal que tingueu menys d'1GB disponible per poder-la fer.

Veig a l'informe que teniu gairebé 2GB pendents d'esborrar pel cron, en 24-48h desapareixeran.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema greu d'espai

par JAUME JAUME ARROM,

He seguit esborrant cursos que ja s'han deixat d'utilitzar fins que els arxius temporals han ocupat gairebé tot l'espai lliure que ens quedava en el nostre moodle.

Després he tornat a fer la petició d'ampliació de quota ja que no em quedava el suficient espai lliure; l'han denegat perquè diuen que he d'esperar que el cron elimini els arxius temporals.

El cas és que no puc acabar de suprimir un curs on l'he pogut buidar de tot contingut (el tinc de moment, a la categoria CURSOS VELLS A ELIMINAR) des de l'enllaç següent:
https://agora.xtec.cat/iesagustiserra/moodle/course/management.php?categoryid=68
Això també ha d'esperar el cron per a funcionar i acabar d'esborrar-se el curs?

En réponse à JAUME JAUME ARROM

Re: Problema greu d'espai

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Jaume,

el curs tenia un error, però ja l'hem resolt i l'hem pogut esborrar.

Pel que fa a l'ampliació no ha estat denegada sinó marcada com "En estudi", no és el mateix. Heu eliminat molts cursos (molt bé!) i això ha generat molts fitxers temporals. En quant s'esborrin aquests fitxers tindreu 4GB més. Ara mateix, com et deia a la petició, teniu 1GB disponible i per això no és necessari fer l'ampliació.

Tal com et comentava, no vam rebre cap altra petició d'ampliació, aquesta és la primera que hi ha des de 2017.

Fins ara,

Mònica