Problemes amb documents penjats al Drive

Problemes amb documents penjats al Drive

by Maria Jose Andreo Jurado -
Number of replies: 4

Hola! 

Em dic Mª Josep i és la 1ª vegada que utilitzo aquest fòrum. Tinc el següent problema amb Moodle:

- He creat una sèrie de documents per als meus alumnes de 1r que estan fets amb lletra lligada (Massellera, concretament) i combinant les imatges i textos d'una determinada manera. Normalment els faig amb Power Point, els penjo al meu Drive i a través d'un enllaç, els alumnes els poden veure i imprimir.

Quin problema tinc? A Drive el meu original s'obre amb presentacions de Google i aquest m'adapta el meu document PPS. Em canvia la lletra, em modifica els espais... D'aquesta manera una diapositiva que estava perfecta apareix alterada, amb textos muntats, amb un altre tipus de lletra (quan jo tinc molt d'interès en què aquesta sigui lletra lligada), etc Què hauria de fer per a què els originals es conservin tal com els creo?

Haig d'introduir aquests nous formats de lletra a Presentacions de Google? O què haig de fer?

Espero que algú em pugui ajudar aviat

                                                           Mª Josep

In reply to Maria Jose Andreo Jurado

Re: Problemes amb documents penjats al Drive

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mª Josep,

hauries d'anar a la configuració del teu compte i a l'apartat Converteix les càrregues, desmarcar la casella.

Fins ara,

Mònica


In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb documents penjats al Drive

by Maria Jose Andreo Jurado -

Hola Mònica!

He anat a la Configuració de Moodle i he comprovat que ja estava treta aquesta casella. Tots els documents que penjo seguien aquest requesit. De qualsevol manera, ho he tornat a provar vàries vegades, treient-lo i posant-lo i em surt igual. Em continua canviant la lletra i desquadrant-me les parts, muntant-me unes sobre d'altres. Què més puc fer?


                                          Mª Josep

In reply to Maria Jose Andreo Jurado

Re: Problemes amb documents penjats al Drive

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mª Josep,

doncs no crec que es pugui fer res més tot i que no sóc experta en Google Drive. En el moment que es puja el fitxer, si no troba el tipus de lletra que es fa servir, el navegador la substitueix per un altre. Potser una opció és que no pugis els documents en el format de l'Office sinó que ho facis en PDF.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb documents penjats al Drive

by Maria Jose Andreo Jurado -

Hola Mònica!

Gràcies pel teu suggeriment. Ho intentaré d'aquesta manera que dius, perquè amb PPS, PPT, PPTX no hi ha manera. Salutacions


                                                                Mª Josep