Retorn Qüestionari

Retorn Qüestionari

par Gloria Soler Garcia,
Nombre de réponses : 4

Hola,

Es pot fer un retorn individualitzat de les respostes errònies d'un qüestionari a cada alumne/a? Ja tinc clar que nosaltres ho podem veure de cadascun, però aniria bé poder fer el retorn de l'exercici de manera individual per no haver d'anar dient a cadascú on ha fallat.

És possible?

Salut,

Glòria

En réponse à Gloria Soler Garcia

Re: Retorn Qüestionari

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Glòria,

potser no teniu el qüestionari ben configurat. Hauríeu de tenir en compte dues coses:

  • En els paràmetres del qüestionari, heu de veure què li deixeu veure a l'alumne un cop a finalitzat el termini, per exemple, jo us recomanaria marcar-ho així:
  • Seguint amb l'exemple anterior, quan creeu les preguntes del qüestionari, podeu afegir retroaccions específiques per a cadascuna de les respostes.
Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Retorn Qüestionari

par Gloria Soler Garcia,

Hola,

El tinc dissenyat que no rebin la retroacció perquè no s'ho puguin anar dient...

La cosa és si es pot canviar la configuració a posteriori, i després fer el retorn a tots.

Salut,

Glòria

En réponse à Gloria Soler Garcia

Re: Retorn Qüestionari

par LIVIA MARGARITA GARCIA SANCHEZ,

Sí es pot fer a posteriori el canvi de configuració. 


En réponse à LIVIA MARGARITA GARCIA SANCHEZ

Re: Retorn Qüestionari

par MONICA GRAU PRIETO,

Bon dia,

l'avantatge d'aquesta configuració és que l'alumnat només veu les retroaccions quan el qüestionari ja età tancat, per tant, mentre resta obert, no poden veure-les.

Fins ara,

Mònica