Retorn Qüestionari

Retorn Qüestionari

by Gloria Soler Garcia -
Number of replies: 4

Hola,

Es pot fer un retorn individualitzat de les respostes errònies d'un qüestionari a cada alumne/a? Ja tinc clar que nosaltres ho podem veure de cadascun, però aniria bé poder fer el retorn de l'exercici de manera individual per no haver d'anar dient a cadascú on ha fallat.

És possible?

Salut,

Glòria

In reply to Gloria Soler Garcia

Re: Retorn Qüestionari

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Glòria,

potser no teniu el qüestionari ben configurat. Hauríeu de tenir en compte dues coses:

  • En els paràmetres del qüestionari, heu de veure què li deixeu veure a l'alumne un cop a finalitzat el termini, per exemple, jo us recomanaria marcar-ho així:
  • Seguint amb l'exemple anterior, quan creeu les preguntes del qüestionari, podeu afegir retroaccions específiques per a cadascuna de les respostes.
Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Retorn Qüestionari

by Gloria Soler Garcia -

Hola,

El tinc dissenyat que no rebin la retroacció perquè no s'ho puguin anar dient...

La cosa és si es pot canviar la configuració a posteriori, i després fer el retorn a tots.

Salut,

Glòria

In reply to Gloria Soler Garcia

Re: Retorn Qüestionari

by LIVIA MARGARITA GARCIA SANCHEZ -

Sí es pot fer a posteriori el canvi de configuració. 


In reply to LIVIA MARGARITA GARCIA SANCHEZ

Re: Retorn Qüestionari

by MONICA GRAU PRIETO -

Bon dia,

l'avantatge d'aquesta configuració és que l'alumnat només veu les retroaccions quan el qüestionari ja età tancat, per tant, mentre resta obert, no poden veure-les.

Fins ara,

Mònica