Espero que dilluns estigui operatiu

Espero que dilluns estigui operatiu

de Bernat Lluch Jordana -
Número de respuestas: 4

Hola,

M'ha semblat gairebé obscè tocar quelcom del moodle de l'institut després d'haver hagut de refer tots els exàmens, ... de "document" a format moodle degut al coronavirus i, un cop ho tenia tot al moodle, en dos dies he hagut de tornar a refer les preguntes, exercicis, ... a format NO-MOODLE per evitar que hi haguessin problemes amb els alumnes i cercar una altra plataforma.


La quantitat d'hores de feina que m'ha comportat tot aquest enrenou ha estat impagable, us ho asseguro perquè, donava la casualitat que, en no saber el dia exacte i no poder creure'm que es faria la migració en època d'exàmens de finals de trimestre, extraordinaris, enviament de tasques del coovid, ..., divendres al matí tenia planificats 4 exàmens (que vaig poder fer però ja havia duplicat la feina per si de cas) i 4 més per la tarda.


Cap a les 14h, sense cap més avís que en una hora es tancava o el que fos (el mínim necessari si es fan bé les coses) ja no vam poder accedir al moodle.


Em sembla increible que es treballi així. Si més no, jo, m'he sentit molt menyspreat. Les meves hores valen tant com les de qualsevol informàtic que faci la seva feina ben feta.


Dilluns tinc planificats 4 exàmens més via moodle.


Hi ha algú capacitat per dir-me si podré accedir-hi?


El centre on treballo és l'institut la pineda de Badalona.


Gràcies per avançat i salutacions,

Bernat

En respuesta a Bernat Lluch Jordana

Re: Espero que dilluns estigui operatiu

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Bernat,

en primer lloc dir-te que us entenem perfectament, aquestes migracions estaven previstes fora d'època lectiva però malauradament la crisi actual ha fet que s'hagués d'avançar. Per aquest motiu es fan en cap de setmana, per interferir el mínim possible en la vostra tasca.

Dilluns o dimarts es va enviar un correu electrònic a la bústia del centre i als gestors del Porta d'Àgora avisant-vos de la migració, pel que veig tu no ets gestor i per tant no vas rebre aquest avís.

He revisat l'estat del vostre centre i la migració hauria de finalitzar aquesta tarda, tot i que no podem podem donar una hora de finalització. En cas que el procés s'allargués, estaria disponible demà.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Espero que dilluns estigui operatiu

de Bernat Lluch Jordana -

Hola Mònica,

Gràcies per la ràpida resposta i per la comprensió. El proper cop, però, seria millor avisar una hora abans de fer-ho, o dir quina hora fareu la desconnexió, això sí que denota comprensió i bona praxis.

El nostre centre sí que ens va avisar aquesta setmana que es faria divendres i, de fet, crec que fa quinze dies també ens va avisar que s'estaven realitzant migracions i qualsevol dia ens tocava a nosaltres.

Insisteixo en que la feina de traspassar-ho al moodle ja estava feta. És a dir, les hores "afegides" a les que fem, no ens les treu ningú i només em consola pensar que la propera vegada es farà bé o, com a mínim, com s'ha de fer, en cap de setmana (divendres és lectiu) o bé en vacances o bé que tindreu en compte que potser algú hi està treballant i cal avisar-lo de l'hora aproximada.

D'altra banda, el fet que aquesta tarda o demà estigui acabat tot plegat i que sapigueu quan, és una bona notícia.

Gràcies Mònica i salutacions,

Bernat

En respuesta a Bernat Lluch Jordana

Re: Espero que dilluns estigui operatiu

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Bernat,

ja teniu operatiu el vostre Moodle a EIX. L'URL d'accés és https://educaciodigital.cat/ieslapineda/moodle/

Fins ara,

Mònica